We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)
Progress:
2022-04
100% [100/100] EUR
2023-04
33% [50/150] EUR
2024-04
68% [51/75] EUR
Jupiter Mod
JUPITER MOD
JUPITER MOD (nie śmiać się :P - czekamy na wasze pomysły co do nazwy) nie wnosi dużo do Dark Colony. Większość zmian polega na zmodyfikowaniu parametrów jednostek oraz ich cen. Tak np. jednostki obcych są szybsze i tańsze ale za to słabsze. Natomiast oddziały ziemian są elitarnymi jednostkami, które są niestety droższe. Dzięki tym zmianom będziemy mogli decydować czy chcemy daną partię rozegrać szybko i uderzając z zaskoczenia czy też używać doborowych jednostek i zmieść wroga przewaga technologiczną.
Usunięto:
Brak kampani
Brak Encyklopedii (bo jest nieaktualna)
Brak treningu
Wybaczcie, ale bzdurny ten opis. Nawet w opisach Ludzi i Grey'ów nie ma zmian, o których tutaj jest napisane... Gdzie wyższe ceny u ludzi, a za tym idąca większa ich siła, a gdzie niższe ceny u Grey'ów, a za tym spadająca ich siła? Nie ma.
Zmiany są jak ich nie widzisz to znaczy że nie umiesz zainstalować tego moda czy coś... Np Grayowie są po 250 z tego co pamiętam oraz mają latający spodek a ludzie są mocniejsi, ale bez przesady... około 2 trooperów rozwali 3 grayow
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
ozi_ns10/09/2023 00:07 spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.
ozi_ns10/09/2023 00:05 Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.
maranta05/09/2023 18:34 Lol... jak dropbox to zrobił XD