Wrzesień 20 2017 05:38:27
HomeContact
MaraProject.net
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

Piotr Besta

Wydawnictwo i rok wydania: Helion 2002

ISBN: 83-7197-680-1

Języki i technologie:

-TurboPascal

-Assembler

 

 

Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" to bardzo ciekawa pozycja, która jest idealna dla osób zaczynających swoją przygodę z tworzeniem gier. Poprzez kompletne podstawy juz po kilku rozdziałach wrzuceni jesteśmy na głęboką wodę. Zarówno język jak i technologia opisywana w książce jest już przestarzała to jednak algorytmy, logika i mechanizmy jakie są w niej przedstawione są ponad czasowe. Przykładem jest np. rozdział o tworzeniu map i mechaniki gry rodem z RedAlert'a 1. Dodatkowo książka ta porusza wiele zagadnień dotyczących podstawowej mechaniki działania grafiki 2D i 3D. Wiedza ta przydaje się w zrozumieniu działania nowych interfejsów takich jak DirectX czy XNA.

Pozycja nie obowiązkowa, ale polecam :)  

Tutaj próbka książki: KSIĄŻKA.pdf



Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?

Reklama Google

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Projekty na stronie
1. Dark Colony Remake ALPHA2
Szybkość prac:
Prace: 20%
Testy: 10%
Alpha1 -> Alpha2

2. Regulus v0.850
Szybkość prac:
Prace: 100%
Testy: 100%
Zakończony
Kursy i poradniki
Download
Najczęściej pobierane:
Dark Colony Remake Alpha2
[930]
Regulus
[769]
Ostatnio dodane:
Dark Colony Remake Alpha2
[930]
Regulus
[769]

W sumie pliki pobrano: 1699 razy.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Brak wiadomości. Może czas dodać własną?
Aktualnie online
Gości online: 1

Użytkowników online: 0

Łącznie użytkowników: 407
Najnowszy użytkownik: eroniv
TOP
RSS