Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41953
DC Patch 1.01 Eng... 38960
DC - CD Rom fix 36555
Dark Colony Multi... 35459

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30382
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30432
Instrukcja gry (p... 29928

Pliki pobrano 875546 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 18
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Strona Dark Colony | Różne
Strona 5 z 7 << < 2 3 4 5 6 7 >
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 13-08-2009 11:27
pisalem o tym wczesniej w innym poscie, ale maranta nie raczyl mi odpowiedziec, wiec kieruje to pytanie do Ciebie - mozna zakodowac pliki gry, zeby nikt nie zmieniał cen jednostek?
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 13-08-2009 16:31
wlasnie slyszalem ze ktos się bawil cenami ,ja sie z tym nie spotkalem ,mozecie mnie poinformowac kto byl taki cwany?? smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 13-08-2009 16:54
ja sie bawie jak gram na single player ;] np wszystkie jednostki po 100000k, a trooperki za 300 + reaper za 6 k , polecam, fajnie sie gra, tylko ze komputer debil jeden, zamiast zrobic 30 trooperkow, woli zrobic jednego reapera smiley
ale gwarantuje, ze jak gramy przez neta, to wszystko wraca na swoje miejsce smiley pewnie wam komando mowil, ze raz chcielismy grac i zapomnialem zmienic ceny , ale wtedy gre wybija od razusmiley
moze dlatego ze za duze liczby tam powpisywalem, ale nie wiem , czy gdyby reaper kosztowal 400 to czy gra dalej by szla?
razem z komanosikiem podejrzewamy ze ktos tutaj oszukuje, ale to tylko podejrzenia, wiec nie bede wymienial z nicku ;]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
dreamerman Poland
Administrator
Avatar Użytkownika

Postów: 49
LIEUTENANT



Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 17-08-2009 22:24
Jak będzie w miarę ostateczna wersja to będzie można wrzucic na strone, na razie dosyć często były aktualizacje, a mniej roboty jak wyedytuje posta.
Nie da rady zakodowac plików z cenami, bo gra jest tak przygotowana, że odczytuje je w prosty sposób, a bez zmiany kodu gry nie odczytałaby nowych pików. Z graniem w necie w każdej grze są podobne problemy bo można oszukiwać na różne sposoby, na szczęście DC nie było na tyle popularne aby pojawiły się wyspecjalizowane do tego programy.

Dalej przeglądałem strukture plików .fin, myslałem, że udało się odczytac informacje o tym o ile przesuwać klatki animacji (na podstawie porównywania animacji ruchu reapera klatka po klatce), jednak nie działa to jak należy. Niestety brak dokumetnacji do tych plików czy jakichś wskazówek bardzo utrudnia pracę z nimi. Ogromna ilość danych, które nie wiadomo po co są, zbytnie przekomplikowanie itd. to naprawdę spory problem. Nie wiem czy uda się coś jeszcze z nich wyciągnąć. W każdym razie do mojego programu dodałem pogląd animacji reapera - nalezy wczytać podgląd dowolnej mapy. liczby od 1 do 9 zmieniają kierunek animacji/ruchu, a D, F, M przełączają na inną animacje - obsługiwane są jedynie podstawowe animacje bez dodatkowych warstw.
7029018 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 17-08-2009 23:25
to lipa ;/ ;] mineły juz czasy w ktorych mozna bylo wierzyc komus na słowo ;] nie ma nawet najmniejszego sposobu? ;p zeby nikt nie dotykal tych plikow łapami? ;(


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 18-08-2009 14:11
Jak nie dotkniesz łapami to zmienisz w pamięci. Dla chcącego nic trudnego.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
dreamerman Poland
Administrator
Avatar Użytkownika

Postów: 49
LIEUTENANT



Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 01-09-2009 15:02
Kolejna mała aktualizacja - jak zwykle w pierwszym poście aktualny download. Udało się ustalić w jaki sposób odczytać przesunięcia danej animacji na osi Y - aktualnie czasem widać minimalne 1 pikselowe niezgodności, kwestia dodania zakraglania liczb itd. Zagadką pozostaje jak odczytać przesunięcie poziome - X. Większość klatek jest wyśrodkowana (takiego wyrównywania używam w tej wersji dla poziomu) dlatego w programie wyglądają na wyświetlanie poprawnie, jednak są animacje typu: śmierć troopera gdzie krew lata na boki, a brak info o przesunięciu powoduje, że nogi także :> Najgorsze to, że w opisach takiej animacji jedyne różniące się bajty to te opisujące przesunięcie pionowe.
Bez specyfikacji czy jakichś informacji to zabawa po omacku. Teraz już napawdę nie wiem czy uda mi się ustalić coś więcej. W każdym razie zajmę się aktualizacją pliku pomocy itp.
Tak czy inaczej aby korzystać z animacji DC w należyty sposób, trzeba przygotować nowe pliki z opisami animacji, i bawić się w konwertowanie i ręczne poprawki.
Edytowane przez dreamerman dnia 01-09-2009 15:04
7029018 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 01-09-2009 21:32
Czemu ten koles jeszcze nie zostal jakos odznaczony? siedzi godzinami i gapi sie w ten monitor i jakby nie patrzac, bardzo przyczynił sie do powstania drugiej odsłony Dark Colony.. az tak ciezko stworzyc nowa grupe w podstronie " SQUAD" ?!?!
I watpie, zeby to go w jakikolwiek sposob zmobilizowalo, badz podnieciło, ale wyroznia sie osiagnieciami w porownaniu do mnie, lub innych szarych użytkowinikow forum..
Dobiegam sie juz o to od kilku tygodni i nadal nic sie nie zmienilo, wiec apeluje powtornie o wywyzszenie go w jakikolwiek sposob smiley


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 09-09-2009 20:22
Mam pytanie, czy ktos z Was pracujących nad tymi cudami wymyslil juz konwerter bmp->spr? Mysle ze to zadna filozofia dla was, bo nie chce zmieniac zadnych tajemniczych danych, ale same obrazki. Pytam, bo juz przegladalem pliki mfonto#.spr i zauwazylem, ze jest kupa liter nie wykorzystywana w naszym jezyku (np. ö) i moglbym podmienic je umozliwiajac tym samym wprowadzenie polskich liter... oczywiscie wpisywanie ich (np w nazwie dowodcy) nie bylo by mozliwe, bo nie umiem tego wprowadzic, ale wszelkie opisy, przyciski itp. mogly by byc poprawione smiley Takze jak macie takie cos bmp->spr to zapodajcie, a jak nie to poprosze o zrobienie czegos takiego ;P
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Konwerter .spr na .bmp
dreamerman Poland
Administrator
Avatar Użytkownika

Postów: 49
LIEUTENANT



Data rejestracji: 25.05.09
Dodane dnia 22-09-2009 22:04
Kolejne nowości, całkowite rozpracowanie plików spr - każdy bajt rozpoznany. Okazało się, że jednak informacje o przesunięciach poszczególnych klatek znajdują się właśnie w tych plikach - mimo, że informacje o przemieszczeniach pionowych są także w plikach fin - genialne kombinacje autorów :] Niby wszystko ładnie jednak przy obróconych klatkach pojawiają się błędne przesunięcia - kwestia dogrania wartości skrajnych, ustalenia 'właściwego środka' klatek, jako, że brak wskazówek to jest to ustalanie na czuja. Po poprawieniu tego będzie można zrobić kompatybilny z DC konwerter bmp->spr.
Pliki fin tak czy inaczej trzeba będzie ręcznie przerabiać aby wykorzystać w DC2 (czy innych projektach), bo mają zbyt dużo śmieci w sobie.
Musze się w końcu zabrać za aktualizacje helpów :-)
Jak zawsze aktualny prog do pobrania w 1 poście, sterowanie animacją: D, F, M i cyferki 1-9, za jakiś czas dorobię inną metodę nawigacji po animacjach.

Natomiast jeżeli chodzi o takie podmiany czcionek to zależy jak ich obsługa w grze jest zrobiona, musiałbyś porobić testy - w nazwach jednostek lub opisach misji czy coś wprowadzić polskie znaki i zobaczyć jak będą wyświetlane w dc. Może jest jakiś zewnętrzny plik opisujący w jakim miejscu obrazka znajduje się dana literka, bo sama podmiana w pliku spr raczej nie wystarczy.
7029018 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 5 z 7 << < 2 3 4 5 6 7 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.15.211.143
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13493896 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta