Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 13502
DC Patch 1.01 Eng... 6713
Dark Colony Multi... 5864
Dark Colony Remak... 4593
DC - CD Rom fix 4535

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 322
Kampania Oziego v... 2950
DC ozi_ns campaig... 360
Dark Colony Multi... 551
Instrukcja gry (p... 507

Pliki pobrano 84348 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2106
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 2 tygodnie
diwad ---- 2 tygodnie
ozi_ns Poland36 tygodnie
jamiesmudge ----41 tygodnie
RustyCLWK Korea, South44 tygodnie
Williamjoype ----50 tygodnie
gombi ----60 tygodnie
marek_buum Poland64 tygodnie
Mcin Poland66 tygodnie
erwins ----66 tygodnie
asddsa Romania79 tygodnie
galczi ----88 tygodnie
kashtan Poland95 tygodnie
Polymyst Afghanistan105 tygodnie
qrob Poland105 tygodnie
Send donation

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
36% [27/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Prace nad wersją pre-alpha
Autor Początek
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 02-08-2009 01:32
Na początku chcę stworzyć niezawodny protokół sieciowy, który będzie automatycznie w tle sterował wysyłaniem oraz pobieraniem pakietów między osobami połączonymi do serwera.

Niby łatwa sprawa, ale czasem zdarza się, że pakiety przepadają po drodze lub dochodzą uszkodzone. Dochodzi wtedy do utraty synchronizacji między serwerem a klientem. Pakiety zaczynają przybywać nie po kolei, a gra staje się niemożliwa.

Np.: Na serwerze zabito ludzika i wysłano zawiadomienie. Ale ono nie doszło i klient cały czas ma żywego tego ludzika. smiley

Dlatego należy ściśle kontrolować przepływem pakietów.

Zaprojektowałem już protokół i napisałem pierwszą jego wersję. Na razie trochę mu jeszcze brakuje, ale pakiety z ważnymi danymi przybyły po kolei i na czas. Na ponad 1000 (500 sekund) wysłanych pakietów z danymi trzeba było odnawiać kolejność około 25 razy. W sumie wysłano o wiele więcej pakietów np. : z zadaniem pingowania. Łącznie było ich ponad 6100. Co daje natężenie 12,2 pakietów na sekundę i margines 0,4% błędów.

To dwa razy większa wydajność niż będzie nam potrzeba. Na czas testów podniosłem poprzeczkę, aby sprawdzić poprawność protokołu w trudniejszych warunkach.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Początek
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 07-08-2009 01:40
Minęło kilka dni więc czas na kolejne informacje o projekcie DC2.
Protokół sieciowy jest gotowy w 95%. Rozpocząłem tworzenie menu gry (na razie prostego najważniejsza jest gra smiley) i zacząłem robić dział multiplayer.

Poza tym testuję importowanie map z DC. Wszystko idzie jak trzeba. Wczytywanie podłoża, kratek mapy itp. Dużo zawdzięczam dreamermanowi, który rozpracował pliki i który jest w tej dziedzinie naszym najlepszym ekspertem smiley. Na razie do testów nad wczytywaniem map oraz do ich wyświetlania używałem kontrolek API. Na szczęście gra będzie używała w 100% DirectXr17;a, który jest wiele lepszy.

Inaczej niż przewidywałem zająłem się trochę grą online. Być może od razu z pierwszą wersją gry udostępnię chat online w grze, aby łatwiej można było dogadać się o postawienie serwera smiley.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.118.210.133
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


7079618 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta