Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 13503
DC Patch 1.01 Eng... 6713
Dark Colony Multi... 5865
Dark Colony Remak... 4594
DC - CD Rom fix 4535

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 322
Kampania Oziego v... 2950
DC ozi_ns campaig... 362
Dark Colony Multi... 551
Instrukcja gry (p... 507

Pliki pobrano 84360 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2106
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 2 tygodnie
diwad ---- 2 tygodnie
ozi_ns Poland36 tygodnie
jamiesmudge ----41 tygodnie
RustyCLWK Korea, South44 tygodnie
Williamjoype ----50 tygodnie
gombi ----60 tygodnie
marek_buum Poland64 tygodnie
Mcin Poland66 tygodnie
erwins ----66 tygodnie
asddsa Romania79 tygodnie
galczi ----88 tygodnie
kashtan Poland96 tygodnie
Polymyst Afghanistan105 tygodnie
qrob Poland105 tygodnie
Send donation

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
36% [27/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 4 z 15 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 03-08-2009 14:13
Podobają mi się pomysły, w większości. Nie rozumiem dokładać trzeciej rasy, ponieważ:

Jako, że wg. fabuły cała Ziemia traktowana jest jako jeden organ do walki z Taar, wykonując to w 3 składach (póĽniej w 2). Nie ma podziału na roboty, ludzi, czy androidy i inne tego typu podobne rzeczy.

Secundo, Taar też jest jako jeden obiekt do walki. Nie ma podziałów ras, tylko na kilka klanów - w ramach tej samej rasy.

No i po trzecie jak zrobić trzecią rasę, która nie będzie się zbytnio kłócić z fabułą i nie będzie po prostu dziwaczna - jak np. to, że ta owa trzecia rasa nagle wylezie spod Marsa lol.

Przylot tej owej trzeciej rasy z kosmosu też jest dziwny, bowiem gdyby mogli przelecieć tyle lat świetlnych to by nie bawili się w atak na Marsa i kilka prymitywnych baz ludzkich tylko zaatakowali by Ziemię od razu.

Co do jednostek to moim zdaniem mina jest za słaba i za mało funkcjonalna. Nie wiem, czy ktokolwiek tego używa.
Łatwo ją zniszczyć.

Trzeba uzgodnić konkretnie co ile ras, jednostek, założenia itd, wygląd i sprawność menu, organizacja GUI, plików edytowalnych, AI itd. Żeby nie wyszło, że sobie gadamy a z tego i tak wyjdzie nic smiley
Edytowane przez Atlantis dnia 03-08-2009 14:15
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 03-08-2009 15:20
zmartwychwstanie marsjan mozna jeszcze jakos wytlumaczyc.. a tak wogole to czemu Marsjanie wygineli? sami sie pozabijali czy co? (np Marsjanki widzac upadek cywilizacji zahibernowali 100 swoich naukowcow i ktorys z artefaktow ich orzywil smiley pomysl troche glupi, jednak gdybym chcial moglbym wymyslec cos lepszego smiley ale po co?). Natomiast jesli chodzi o przylot na Marsa innych obcych cywilizacji, mozna wytlumaczyc w identyczny sposob w jaki znalezli sie tam ludzie - zapotrzebowanie na surowiec energetyczny. (mowa tu o P7) .. albo jakas inna cywilizacja nie chce aby ludzkość sie rozwijala, wiec automatycznie blokuja im dostep do P7, a sa zbyt słabi, zeby uderzyc w Ziemie, to postanawiaja zniszczyc Ziemian ekonomicznie, poniewaz jak wiadomo z fabuly gry na naszej planecie zaczyna barakowac surowcow energetycznych smiley

ja osobiscie wolalbym rozbudowac istniejace juz jednostki ludzi i ufolkow smiley rozmyslajcie sobie nad ludzmi, mi sie juz ten temat przejdal i wole rozwazac jednostki obcych, zeby nimi tez ktos gral, a nie bylo takiej sytuacji, ze ludzie przylatuja na Marsa i Amerykanie walcza z Chinczykami i z Rosja ;D gra sie zdecydowanie lepiej walczac z ufolami smiley

Moim zdaniem gra bedzie lepsza jesli zarowno w armi ludzi jak i w armi obcych bedzie po 15-20 jednostek niz w 4 armiach po 7-10 ..
Edytowane przez koksu dnia 03-08-2009 15:22
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 03-08-2009 15:35
Grob napisal w swoim ostatnim poście : "Aha, i nie chce sie czepiac, wiec zamienie to na wyzwanie dla koksa: napisalem tak dlugi post i nie skorzystałem z psełdo-łaciny... Twoje zadanie - pobij mój rekord "

rzucił mi wyzwanie, odpowiedzialem na nie, wiec nie rozumiem dlaczego mialoby byc do Ciebie ? a to ze napisales posta przede mna jest akurat przypadkowe.
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 04-08-2009 00:56
Nie byl bym soba, gdybym nie odpowiedzial smiley A wiec drogi koksu:
1. Ten tekst z wozkiem i chlebem troche chybiony - spojrz sobie w mój profil a bedziesz wiedziec kto pierwszy z nas miał wózek za sobą.
2. qrob a nie Grob... o tym samym mówił Planet.
3. Nie myśl, że wyzwanie masz juz z głowy... Twój dłuższy post zawiera jeden typowy (dla Ciebie) zwrot smiley

Co do DC2 i 3. rasy - można przyjąć, że na marsie pojawiają się prawdziwi twórcy artefaktów, którzy będą mieli jednostki podobne do nich... czyli jakies tam złotawe akcenty. I od razu jako element odróżniający tę rasę od pozostałych - mogli by budować artefakty... za odpowiednio wysoką opłatą ofc smiley
Edytowane przez qrob dnia 04-08-2009 00:59
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 04-08-2009 01:01
dobra koniec tej glupiej i bezsensownej gadki .. ja sie nie obraze jak napiszesz Koksu zamiast koksu .. wracajmy do tematu jednostek dc2 ... ^^
Edytowane przez koksu dnia 04-08-2009 01:10
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 04-08-2009 18:30
nie srajcie wyżej niz nogi nogi macie ,że tak się wyraże smiley ,nie tworzcie nowej rasy gdyz jej opracowanie/stworzenie może przerosnoc was i zaniedbacie pozostale elementy gry,lepiej skupcie sie na nowych jednostkach,dodaniu nowych opcji i odswiezeniu szaty graficznej
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 04-08-2009 20:48
mi tam sie ta grafa strasznie podoba smiley dodaje smaczku tej kochanej grze smileysmiley
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 04-08-2009 23:46
nie jest zła ale bardziej czytelny i przejrzysty interfejs by się przydał
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 05-08-2009 00:10
a jesli chodzi o tworzenie nowych ras, to tez jestem przeciwny.. bo chyba lepiej zrobic 2 dokladne rasy niz 4 spierdolone i zrobione po łebkach ;D a porownanie " nie srajcie wyzej niz nogi macie" jest tutaj jak najbardziej trafne smiley - gratuluje bystrosci umyslu smileysmiley
Edytowane przez koksu dnia 05-08-2009 00:11
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 05-08-2009 02:25
Tak jak mówiłem na start robimy tylko ludzików. Potem jak będzie już coś cokolwiek to dodamy obcych. Będziemy już wiedzieć co i jak i lepiej to wyjdzie.

Teraz proszę was o pomoc. Bo nie wiem jaką rozdziele dać. Może wcale nie powiększać? Albo tylko trochę? Nie wiem na ile będzie wydajny mój silnik. Najlepiej jak będzie jedna rozdzielczość i kilka pokrewnych, które będą tylko rozciągane do odpowiedniej wielkości ekranu. Tak będzie mi najłatwiej :/. Chociaż na starcie...
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 4 z 15 < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.219.224.139
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


7080549 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta