Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41938
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36554
Dark Colony Multi... 35459

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875511 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 28
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 10 z 15 << < 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 13-08-2009 16:46
a ja sie kogos czepiam?smiley tylko tego jendego typa co pisal rzeczy ktore juz omawialismy smileysmiley teraz oboje robimy burdel, bo nie piszemy na temat, wiec zaraz Atlantis i Maranta "wyskocza na mnie z pyskiem" bo jestem najgorszym czlowiekiem na swiecie ^^ smiley
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 26-08-2009 22:56
Sprawe z p8 mozna by troche uproscic, gdyby sie wprowadziło budynek "przemiennika energi". Czyli za jakas tam kase (co by trzeba było przemyśleć) możnaby fundnąć sobie laboratoria, dzieki którym można by zamieniać p7 na p8 i odwrotnie... Pierwsze skojarzenie - targowisko - było by troche mylne, bo mysle nad zamianą surowców w czasie rzeczywistym. Czyli np. nastawiamy np że chcemy dostawać o 3 p8 wiecej na sekunde. Kosztuje nas to np 7 p7 na sekunde. A efekt jest taki, że tak jak co sekunde pojawiaja sie surowce, tak co sekunde kilka jednostek zamienia sie na inne. Oczywiscie przelicznik byłby mniej korzystny niż czyste wydobycie p7 czy p8, ale to pozwoliło by już żyć z samych p7. Jeżeli p8 ma byc na mapach rzeczywiscie mało, to można by nawet zrobić, by przelicznik p8->p7 był korzystniejszy smiley Nie wiem czy udało mi sie przedstawić to co mam w głowie, bo ciezko to opowiedziec smiley
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 27-08-2009 00:23
W sumie niezły pomysł smiley. Ale ja wpadłem na pomysł aby można było kontrolować to co daje nam Exo-Center. Np. aby dawał więcej p8 kosztem p7 lub więcej p7 a mniej p8 lub po równo.

Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę
->lvl2
-->wytwarza 10 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->wytwarza 6 perta-7 i 4 perta-8 na sekundę
-->wytwarza 2 perta-7 i 6 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 27-08-2009 00:24
ja jestem przeciwnikiem P8, ale widze ze sie upraliscie.. ;p pomysl maranty, ze reaper kosztuje 600,100 p7 i p8, jest (przepraszam) durny smiley, ale o tym juz wczesniej pisalem.. mozna by rozbudowac pomysl groba, bo wydaje3 sie byc sensowniejszy


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 28-08-2009 09:19
maranta napisał/a:
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę


Czy bedzie można zmieniać te stosunki, czy wyboru dokonuje sie przy budowie EC?
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 28-08-2009 10:28
mniemam, ze kazdy wybierze opcje 1x p7 + 3x p8 smiley lepiej byloby chyba zmieniac podczas gry, np gdy stracimy zloza p8, to zeby szybko zmienic na to, co jest nam akutalnie bardziej potrzebne ;D


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 29-08-2009 10:06
zobaczymy jak pomysl z petrą wypadnie w graniu,czy da się z tym sensownie grac? trzeba poczekac na DC2 smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 31-08-2009 10:40
mi sie to p8 nie podoba ...;p dla mnie, powinno byc tak, ze sa 2 zloza p8 na srodku mapy, i jak juz zdobedziemy je, to mozemy wykupic cos, co da nam znaczna przewage nad inymi graczami ;]


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 09-12-2009 19:47
Zbieram pomysły do kupy aby mieć jakiś wygląd ogólny gry. Napiszcie co wy na to. Szukam jakiś pomysłów do niektórych jednostek (ich zdolności itp.).

Podsumowanie tematu:
1. Na początek robimy tylko ludzi.
2. Mają być 2 rasy tak jak było, ale rożne a nie identyczne jak w DC1.
3. Być może będzie 3 rasa ale to na koniec.
4. Na razie gadamy o ludziach:

LUDZIE:
(oklepane już pomysły)

Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza:
-->5 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
-->3 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->1 perta-7 i 3 perta-8 na sekundę
->lvl2
-->10 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
-->6 perta-7 i 4 perta-8 na sekundę
-->2 perta-7 i 6 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec

-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1

-Centrum badań nad perta (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->leczy samoloty
->lvl1 wytwarza 1 perta-7 na sekundę
->lvl2 wytwarza 2 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę

-Fabryka wojenna (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->buduje Mechy
-> buduje Goliaty
->buduje Artylerię
->buduje Działko
->buduje PI

-Laboratorium eksperymentalne(lvl1) (3000, 2000)
->buduje Cyborgi






Jednostki:
-Wydobywarka: Exploiter: (maszyna załogowa<->budynek) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
->bez uzbrojenia
->słaby pancerz
->szybki i zwrotny
->po rozstawieniu staje sie wytrzymały

-Zwiadowca: Osprey IV (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad patrole
->dobra jednostka przeciw lotnicza
++>wyrzuca sondy(ma tylko jedną po zbudowaniu)

-Bombowiec: Thunder(samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na atak działek i budynków
++>zrzut (pod sobą) jednostki mina (za koszt surowców)

-Trooper: (żywa jednostka) (250, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
++> noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy
++> apteczkę polowa, która bardzo powoli leczy
++>rozstawia sondy (ma tylko jedną po zbudowaniu)

-Komandos: (żywa jednostka) (400, 75)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
++>można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
++>działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów
++>działa na niego apteczka polowa trooperów

-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka levelów), inspiracja, jet pack
++>działa na niego apteczka polowa trooperów

-Mina: (maszyna->mina) (300, 0)
->taka jak w DC1
++>zapalnik 3x3

-Sonda: (mina) (450,300) (ni do zbudowania tylko rozstawiana)
->po zakopaniu nie działa jak mina tylko posiada bardzo mały zasięg widzenia oraz radar

-Mech Reapier: (maszyna załogowa) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne
++>leprze podwozie (szybkość)

-Goliat: (maszyna załogowa<->samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
-->jako robot:
->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
-->jako samolot:
->szybszy, bez uzbrojenia

-Artyleria Barrager: (maszyna załogowa) (1500,500)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna

-Działko Firestorm: (maszyna->budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku

-Pojazd inżynieryjny: (maszyna<->budynek) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
-->przed rozłożeniem
->bez uzbrojenia
->słaby zasięg widzenia
-->po rozłożeniu
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)
++>można dokupić mu radar

-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1
->kradnie kasę
->wyrzuca napalm


Jak działa radar?
-wyświetla na mapie i mini mapie (gdy jednostka jest niewidoczna dla nas) kropkę, która wskazuje nam umiejscowienie jednostki wroga

Co wy na to z tym, że jak się rozwali Centrum badań nad perta to jednostki: Działko Firestorm, Sonda, Pojazd inżynieryjny, Cyborg się wyłączają aż nie odbudujemy Centrum? Taki ich minus promujący słabsze jednostki i dodający nowe możliwości ataku na bazę wroga, którą najczęściej zostawiamy na koniec gry a tak to będzie jakiś rodzaj zagrywki.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 10-12-2009 13:58
jestem za,
1 jak sie rozwali to niech znikaja z panelu budowy te jednostki ,tak bedzie moim zdaniem sprawiedliwiej
2 sondy da sie znisczyc?
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 10 z 15 << < 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.15.141.171
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489716 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta