Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41937
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36553
Dark Colony Multi... 35458

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875506 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 30
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 9 z 15 << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 12-08-2009 18:04
Ja się chłopakowi nie dziwie, że nie chce mu się czytać starych postów. Więcej w nich waszych głupich wypowiedzi niż odwołań do tematu! Piszcie na temat.

Podsumowanie tematu:
1. Na początek robimy tylko ludzi.
2. Mają być 2 rasy tak jak było, ale rożne a nie identyczne jak w DC1.
3. Być może będzie 3 rasa ale to na koniec.
4. Na razie gadamy o ludziach:
LUDZIE:
(oklepane już pomysły)
Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza 3 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
->lvl2 wytwarza 5 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec

-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->buduje Sondy
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1
->buduje Lekarzy

-Centrum badań nad perta (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->leczy samoloty
->lvl1 wytwarza 1 perta-7 na sekundę
->lvl2 wytwarza 2 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę

-Fabryka wojenna (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->buduje Mechy
->buduje Artylerię
->buduje Działko 1
->buduje Działko 2
->buduje Predatora

-Laboratorium eksperymentalne(lvl1) (3000, 2000)
->buduje Cyborgi


Jednostki:
-Exploiter: (maszyna/budynek) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
-bez uzbrojenia i słaby pancerz
-szybki i zwrotny
-po rozstawieniu staje sie wytrzymaly

-Zwiadowca: (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad i atak jednostek nie atakujących powietrze
->dobra jednostka przeciw lotnicza

-Bombowiec: (samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na atak działek i budynków
->można dokupić mu: zrzut (pod sobą) jednostki mina (za koszt surowców)

-Trooper: (żywa jednostka) (300, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy
->można dokupić apteczkę polową, która bardzo powoli leczy

-Komandos: (żywa jednostka) (400, 75)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
->działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów
->działa na niego apteczka polowa trooperów
->w spoczynku niewidzialny

-Miny: (maszyna/mina) (300, 0)
->taka jak w DC1

-Sonda: (maszyna/mina) (450,300)
->zasada miny jak w DC1
->po zakopaniu nie działa jak mina tylko posiada bardzo mały zasięg widzenia oraz radar

-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka lvlr17;ów),umieść kamerę, inspiracja, jet pack
->działa na niego apteczka polowa trooperów

-Lekarz: (żywa jednostka) (450, 150)
->normalna prędkość
->słabe uzbrojenie tylko w ziemię, dobry pancerz
->normalny wzrok
->leczy żywe jednostki
->można dokupić ulepszenie wykrywania min
->działa na niego apteczka polowa trooperów

-Mechy: (maszyna) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne

-Artyleria: (maszyna) (1500,5 00)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna

-Działko 1: (maszyna/budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku

-Działko 2: (maszyna/budynek) (800, 300)
->zasada jak w DC1
->dobre atak na maszyny
->duży zasięg widzenia i ataku

-Predator: (maszyna) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
->bez uzbrojenia
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->można dokupić mu radar i wypuszczać impuls skanujący
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)

-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1



Jak działa radar?
-wyświetla na mapie i mini mapie (gdy jednostka jest niewidoczna dla nas) kropkę, która wskazuje nam umiejscowienie jednostki wroga

(omawiane pomysły)
1.
Po kupieniu Laboratorium eksperymentalnego jak zamówi się jednostki to zamiast klikać BUILD pojawi się drugi przycisk PRZY¦LIJ.
Jego naciśnięcie będzie trochę kosztowało w zależności co zamówiliśmy i ile.
Po naciśnięciu klikamy na mapę a tam przylatuje transporter i zostawia te jednostki co zamówiliśmy
(Może to dać ufolom i nie przysyła wszystkie rodzaje jednostek)

2. Trooperzy w grupie (4-5 jednostek) mają aurę, która zwiększa ich morale i umiejętności walki.
3. Szukamy drugiej maszyny szturmowej rapiera 2 lub coś innego być może będzie to goliat.
4. Alternatywne Ľródła kasy (powolne ale działające niezależnie od złóż perty)

BARDZIEJ POMYLONE POMYSŁY
-Goliat: (maszyna/samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
->jako robot:
-->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
->jako samolot:
-->szybszy, bez uzbrojenia

-Dum Dum: (maszyna) (200,100)
->pojazd pułapka wybuchowa (jednorazowa) smiley
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 12-08-2009 18:50
1.bardzo dobry pomyl ,mozliwosc desantu ,jestem za :]
2.zwieksza wartosc trooperow ,tez za
3.tez za
4. według mnie niepotrzebne smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 12-08-2009 23:12
no dobra ziomek, jak mu sie nie chce czytac, to niech sobie wrzuci te teksty do IVONY to mu przeczyta smiley ^^ bo sie robi burdel jak kazdy bedzie powtarzal pomysly ;]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 12-08-2009 23:20
jak dla mnie to prwalony ostro jest ten pomysl, ze za np reapera placimy 600-P7 oraz 100-P8, bo wystarczy ze ktos nam rozbije złoze P8 i juz mamy po grze ^^ bo p7 jest duzo na mapie, a sam mowiles ze 8 bedzie malutko .. poroniony pomysl ^^ a glupimi trooperami sie nie obronisz xDD

a tak w ogole, to dalej sadze, ze nikt nie bedzie uzywal trooperkow ;] ;
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 11:46
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 13-08-2009 02:19
koksu napisał/a:
jak dla mnie to prwalony ostro jest ten pomysl, ze za np reapera placimy 600-P7 oraz 100-P8, bo wystarczy ze ktos nam rozbije złoze P8 i juz mamy po grze ^^ bo p7 jest duzo na mapie, a sam mowiles ze 8 bedzie malutko .. poroniony pomysl
;

Koksu ma racje smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 13-08-2009 11:08
idzie sie przyzwyczaic, ze sie ciagle ma racje hehe smileysmiley tak na serio to jest chory pomysl ;pp moim zdaniem P8 powinno byc na ulepszenia, cos co daje Ci przewage nad innymi graczami.. zeby dalo nam mozliwosc wyboru - czy wolimy miec 2x Perta7 czy po jednym expie P7 i P8.. czy wolimy miec wiecej slabych jednostek czy troszke mniej mocniejszych smiley tak samo nie powinno byc p8 do budynkow ^^ ewentualnie do nastepnych poziomow mozna dodac P8, ale 1 poziomy powinny byc tylko za p7 przyjacielu ;pp bo zobaczysz na testach ze przesadziles z tym p8 ;p takie jest moje zdanie, bo przeciez wszyscy wiemy ze na jednym expie nie pograsz, wiec musisz miec przynajmniej 2 x P7 i 1x P8, a 3 expy jest juz ciezko ogarnac przy np 4 Ai+, nie mowiac juz jak bedziemy grali miedzy soba, prawdziwa inteligencja.. i ta gra bedzie wygladala tak, ze zamiast robic atak na baze wroga, to sie bedzie Teamowo atakowalo zloze p8, zeby wykonczyc ekonomicznie przeciwnika ;] chyba ze jedno p8 bedziemy mieli za baza, tak samo jak jedno p7 ;] to zmienia postac rzeczy. Co z tym zrobic? ja radzilbym dodac ceny P8 jedynie do mocnych jednostek takich jak Cyborg czy Barrager ^^ to mialoby wiekszy sens, bo reaperami idzie ejszcze jakos walczyc a trooperkami nie smiley

maranta napisał/a:
BARDZIEJ POMYLONE POMYSŁY
-Goliat: (maszyna/samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
->jako robot:
-->normalna prędkość, rakietki w miarę dobre na wszystko,
->jako samolot:
-->szybszy, bez uzbrojenia

-Dum Dum: (maszyna) (200,100)
->pojazd pułapka wybuchowa (jednorazowa)


pomysl z goliatem nie jest zly (mimo ze go nie widzialem nigdy smiley ) ale moim zdanie jest to zbyt piekne ! bo mamy sobie 5 goliatow i idzie na nas 10 demonow to co robimy? samolocik i spadamy stamtad ^^ to ze uciekamy powinno miec jakies konsekwencje np jak zamieniamy sie w samolocik to on ma czerwone hp?? bo tak bedziemy przelatywac nad armia wroga totalnie go mylac np (niszczac jego artylerie) ^^ a tak ma szanse nas zestrzelic.. zamieniajac go w samolot powinnismy myslec czy to jest korzystne ;p

a co do Dum Dum'a , to nie wiem jak on atakuje i ile ma hp ale wydaje mi sie ze jest szybki i zadaje duzo hp, wiec cena chyba jest za niska co ? i zalezy jaki ma pancerzyk smiley

a jeszcze chcialem dodac, czy nie powinnismy rozwazyc zwiekszenie ilosci hp budynkow? ze np lvl2 barakow dodaje mu wiecej hp? bo ta baze sie strasznie szybko niszczy smiley
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 11:38
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 13-08-2009 11:32
[b]bo sie robi burdel


Sorki koksu ale burdel jest od kiedy piszesz 10 postów pod sobą z kilku minutowym odstępem, nie używając edytuj.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 13-08-2009 12:14
Perty-8 nie że będzie niej złóż ale mniej będzie się wydobywać. Zamiast np 25 perty 7 będzie 5 perty-8 ale popularność będzie podobna. Po drugie ceny jednostek w perty-8 są minimalne smiley
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 13-08-2009 12:57
dalej mnie nie przekonales skarbie do tego p8 ^^ dla mnie tego p8 powinno byc strasznie malutko i to np na srodku mapy zeby bylo ciezko zdobyc, ale za to jak juz mamy to p8 to mamy przewage nad przeciwnikiem ;] ( tutaj jakies ulepszenia, lepsze jednostki itp) takie jest moje zdanie i mysle ze to byloby o wiele ciekawsze, bo gra nie toczylaby sie tylko o p7 zeby miec jednostki, ale tez o p8 zeby byc lepszym smiley .. bo tak na mapce 255x255 to polowe zajmowac bedza zloza p7 i p8 ^^
na mapie jest przynajmniej 10 kraterow, z p8 bedzie to jakies 15-18 ^^ za duzo tych expowisk, bo znowu gra bedzie polegac tylko na tym zeby rozbic komus expy smileysmiley


chcialem wczesniej poruszyc ten temat, ale wypadlo mi z glowy - tworca gry, czy pomyslodawca ulepszen nie ma sie specjalnie czym chwalic, bo durnym pomyslem jest kupowac ulepszenie za 1000 dla troopera, bo lepiej kupic do sarge nie? mysle ze te ulepszenia powinny sie roznic cenami .. bo co daje nam 1 ulepszenie troopera - praktycznie nic, a 1 ul. sarge daje nam duzo fory ;p pozmieniajmy tu ceny, oczywiscie najtaniej - trooper, samolocik a najdrozej - reaper, sarge i barrager. To chyba jest logiczne nie?smileysmiley

a co do Ciebie Atlantis, to zamoiast zwracac mi uwage, to wypowiedz sie na temat ;] bo zauwazylem ze wszyscy czepiacie sie mnie ^^

czemu nikt nie sapie do diwada?

diwad napisał/a:
smiley

albo inny post :


peszek smiley


rozumiem drogi Atlantisie, ze to moze Cie irytowac, ale jak juz zwracasz mi uwage, to ok, ale dopisz cos na temat, bo zwracajac mi uwage - SAM ROBISZ BURDEL NA FORUM ! wrocmy do tematu ;]
Edytowane przez koksu dnia 13-08-2009 16:44
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 13-08-2009 16:26
nikt się mnie nie czepia ,bo ja się nikogo nie czepiam smiley zresztą zabijcie mnie za te 2 posty smiley zasłuzylem^^
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 9 z 15 << < 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.12.151.184
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489616 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta