Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41937
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36553
Dark Colony Multi... 35458

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32793
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30430
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875498 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 28
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 5 z 15 << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 05-08-2009 12:15
ja mam LCD 19" i ta rozdzielczosc mi nie przeszkadza smiley
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 05-08-2009 13:09
Ja bym proponował od 1280x1024 wzwyż do full HD 1920x1080.

4:3 pomimo, że antyk to może jeszcze ludzie tego używają, a raczej na pewno.

Dodatkowo chciałbym wspomnieć, iż mapy w DC są za małe. Miło by było pograć na mapach nawt 10 x większych od tych co są obecnie jako XXL.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 05-08-2009 13:17
OMG 10 razy większych?? Oszalałeś?
W tej chwili max mapy są chyba 190x140. Ja planuję max 255x255.
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 05-08-2009 14:26
mara ma racje 255-255 maks ,skupmy sie na innych rzeczach, postaram sobie jak jednostki mozna dodac/stworzyc w dc i jak powinno wygladac drzewko rozwoju.Proponuje na początek dodac wszystkie jednostki z moda(oczywiscie jesli bedzie mozna,z innymi ikonkami w interfejscie a nie dudu z,,obrazkiem'' expo)
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 05-08-2009 14:53
i co? chcesz grac na mapie 1900x1400 ? skoro na max mapie 190x140 mozna grac w 8, to na tej mozesz zagrac 1 vs 79 AI+ .. ^^ nie przesadzaj kwiatuszku ;]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 05-08-2009 15:46
Nie przesadzam pączuśki smiley 10 x to maxymalna wielkość, ale może być np. 5 x większe.

Mapy w DC obecnie są małe.

WyobraĽcie sobie grę kilka osób na kilka, np. 4 x 4. Aby to ładnie się rozwinąć, zbudować fajną strategię (obronna, zajmowanie terenu, itd) trzeba terenu.

A teraz pomyślcie, że przy przykładowej grze, można grać 4 x 4 plus 10 AI. Albo 8x8 człowiek plus do tego 10AI.

Może przy 640x480 mapa XXL w DC jest "duża", ale to złudzenie.

Spójrzcie na Total Annihilation - olbrzymie połacie map, można budować, bronić się na dużym terenie itd. Heroes 3 to samo - wielkie mapki. W sequelu TA - Springu też są wielkie mapy.

@koksik smiley - to, że w DC producent ustawił 8 graczy na XXL i te bazy (w większości map) są rzut kamieniem od siebie (co jest tragiczne) to nie znaczy, że jest ok ;], tymbardziej, że czasami wystarczy czołgiem wyjechać kilka pól od bazy by walić już w bazę wroga smiley

@maranta - tworząc rozmiar mapy w kodzie wpiszesz 255x255, a co by się stało, gdybyś powiększył mapy? Czy DC się sypnie czy jak? oO

BTW, co z limitem jednostek? Wynosi on jedynie chyba koło 100 czy 200... to mało, szczególnie jak gra więcej osób na mapie to armie są takie małe.
Edytowane przez Atlantis dnia 05-08-2009 15:50
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 05-08-2009 19:33
atlantis masz racje,ale realizacje i decyzje zostwmy marancie ,ktorzy bedzie takowa gre tworzyl
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Garhuy ----
Użytkownik
Postów: 4
TROOPER



Miejscowość: Polska
Data rejestracji: 04.08.09
Dodane dnia 05-08-2009 21:20
Atlantis napisał/a:
Ja bym proponował od 1280x1024 wzwyż do full HD 1920x1080.

No to klops, ja grać wtedy nie będę mógł smiley
W DC gram na dwóch laptopach (muszę pomyśleć nad "połączeniem" ich do rozgrywek ;]) jeden ma maksymalną rozdzielczość 1024x768, a drugi słabszy 800x600, na tym pierwszym gram przez Wine, a na drugim przez M$ Win98


.
Nie posiadam Nie posiadam Nie posiadam Nie posiadam www.ubueasy.tk Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 05-08-2009 22:10
Nie bój się to wstępne propozycje tylko, a nie wersja finalna, do której jeszcze daleeeeeeeeko.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 06-08-2009 03:57
LUDZIE:

Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->lvl1 wytwarza 3 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
->lvl2 wytwarza 5 perta-7 i 2 perta-8 na sekundę
->lvl1 daje limit 45, a lvl2 85 jednostek
->buduje Exploitera
->buduje Zwiadowce
->buduje Bombowiec

-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->buduje Sondy
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1
->buduje Lekarzy

-Centrum badań nad perta (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->leczy samoloty
->lvl1 wytwarza 1 perta-7 na sekundę
->lvl2 wytwarza 2 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę

-Fabryka wojenna (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->buduje Mechy
->buduje Artylerię
->buduje Działko 1
->buduje Działko 2
->buduje Predatora

-Laboratorium eksperymentalne(lvl1) (3000, 2000)
->buduje Cyborgi



Jednostki:
-Exploiter: (maszyna/budynek) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
-bez uzbrojenia i słaby pancerz
-szybki i zwrotny
-po rozstawieniu staje sie wytrzymaly

-Zwiadowca: (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad i atak jednostek nie atakujących powietrze
->dobra jednostka przeciw lotnicza

-Bombowiec: (samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na atak działek i budynków
->można dokupić mu: zrzut (pod sobą) jednostki mina (za koszt surowców)

-Trooper: (żywa jednostka) (300, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy
->można dokupić apteczkę polową, która bardzo powoli leczy

-Komandos: (żywa jednostka) (350, 50)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
->działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów
->działa na niego apteczka polowa trooperów
->w spoczynku niewidzialny

-Miny: (maszyna/mina) (300, 0)
->taka jak w DC1

-Sonda: (maszyna/mina) (450,300)
->zasada miny jak w DC1
->po zakopaniu nie działa jak mina tylko posiada bardzo mały zasięg widzenia oraz radar

-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka lvlr17;ów),umieść kamerę, inspiracja, jet pack
->działa na niego apteczka polowa trooperów

-Lekarz: (żywa jednostka) (450, 150)
->normalna prędkość
->słabe uzbrojenie tylko w ziemię, dobry pancerz
->normalny wzrok
->leczy żywe jednostki
->można dokupić ulepszenie wykrywania min
->działa na niego apteczka polowa trooperów

-Mechy: (maszyna) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne

-Artyleria: (maszyna) (1500,5 00)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna

-Działko 1: (maszyna/budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku

-Działko 2: (maszyna/budynek) (800, 300)
->zasada jak w DC1
->dobre atak na maszyny
->duży zasięg widzenia i ataku

-Predator: (maszyna) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
->bez uzbrojenia
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->można dokupić mu radar i wypuszczać impuls skanujący
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)

-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1


BARDZIEJ POMYLONE POMYSŁY

-Goliat: (maszyna/samolot) (700,150)
->robot, który może zamienić się w samolot
->jako robot:
-->normalna prędkość, rakietki wmiare dobre na wszystko,
->jako samolot:
-->szybszy, bez uzbrojenia


-Dum Dum: (maszyna) (200,100)
->pojazd pułapka wybuchowa (jednorazowa) smiley


CO WY NA TO JAK!!!!!
Po kupieniu Laboratorium eksperymentalnego jak zamówi się jednostki to zamiast klikać BUILD pojawi się drugi przycisk przyślij.
Jego naciśnięcie będzie trochę kosztowało w zależności co zamówiliśmy i ile.
Po naciśnięciu klikamy na mapę a tam przylatuje transporter i zostawia te jednostki co zamówiliśmy smiley
(Może to dać ufolom i nie wszystki rodzaje jednostek przysyłamy)
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 5 z 15 << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.118.164.227
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489409 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta