Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41938
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36554
Dark Colony Multi... 35459

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875511 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 21
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 4 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 11-05-2010 19:09
powielanie pojawiło się w earth 2160 i taki sobie pomysł, byłby cholerny problem z balansem, tak znacząca roszada doprowadziłaby moim zdaniem do konieczności przerobienia statów wszystkich jednostek. ale zbieranie zwłok grayów do badać... czemu nie smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 11-05-2010 21:12
Dlaczego, Grayowie mają być mięsem armatnim, po dołączeniu "kanibalizmu", oraz sprzedaży zwłok, wszystko się wyrówna.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 11-05-2010 23:03
e-e. jeśli mogli by się klonować, musieli by być naprawdę tandetni, żeby jedyną skuteczna taktyka nie okazało się robienie ich na chama i klonowanie. albo trzeba by ograniczyć to do takiego stopnia, że nie przeważałoby i miało małe znaczenie, a wtedy i tak wszyscy olali by tą opcję.
moderzy to nie blizzard i nie mogą w nieskończoność dopracowywać szczegółów, lepiej od razu wszystko przemyśleć i dodać tylko to, co może " na lepsze" zdecydowane lepsze zmienić nasze kochane DC smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 12-05-2010 07:15
Napisałem wcześniej, że powinni klonować się nie częściej, niż raz na 10 min. Jeśli bardzo ich osłabimy, nie będzie to miało większego znaczenia. Oczywiście w trzebaby także zwiększyć limit jednostek dla kosmitów.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 19-05-2010 11:56
mhmm tymi sposobami komplikujecie gre ,mozna zamiast klonowanie dac premie w sensie co 8 gray jest za free co tez jest bezsensem bo mozna by obnizyc ceny ;p samo obnizenie cen wzmocni kosmitów.Warto by sie zastanowic na silną jednostką uderzeniowa bo cały czas osłabiamy greyów ,moze wzmocni się gorrema ? nawet kosztem zwiększenia ceny? (wzmocnienie ataku i lif'a)

dwa nie wiem czy ta opcja była omawiana ale warto dodac mozliwosc ,,desantu'' ktory mozna kupic/zamowic taka np grupka 3 piechorow i 2 reaperow zrzucona na tyly wroga ( nie trzeba bedzie podlazic commanderem by mogł nakierowac miejsce lądowania) moze zadac spore straty(niszczenie expa itp)
3 przeciez ludzie są na tyle zaawansowani i obcy tez ze moga z orbity obserowowac teren walk ,kolejna opcja mozliwosc odkrycia fragmentu mapy oczywiscie za hajs co wy na to ?


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 15:22
Powinien mieć wzmocniony jedynie atak. Dwukrotnie.A cena, hmmm 3000 powinno być wystarczające.
Naprawdę chciałbyś zapłacić powiedzmy 500 peta-7, za to, żeby przez 2 minuty pooglądać pusty fragment mapy?
Powinni pojawić się komandosi Garych. Mieliby oni opcje latania, zamieniały by się wtedy w "medyków" i przelatywali. Na ziemi, powinni zadawać duże obrażenia(tak ok. 1,5 raza większe od zwykłych), a w locie żadnych ataków i 1/4 życia. Rozwiązało by to problem ofensywy.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 19-05-2010 18:25
dla mnie to ten pusty fragment ma gigantyczne znaczenie jezeli przeciwnik nie bedzie wiedzial ze akurat tam spoglądam ,dlaczego?(np wiem ze tam nie ma sil wiec moge postawic expo ,przygotowac zasadzke (co zreszta był jeden z twoich postulatów) ,zaatakowac słabo bronione miejsce.
Zgodze sie z wami ze widocznosc pola na dosc krotki okres czasu zalozmy ze na 10 sec ,duzo mi nie da ,ale wiedza wykorzysta w dobry sposob moze byc kluczem do zwycienstwa)
2.Nie odniosles sie do mojej propozycji z desantem ,jakie jest wasze zdanie??


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 18:46
Było coś podobnego. Miała być ikonka obok kupna, która pozwalałaby desantować jednostki. Miało to kosztować więcej, nie jestem pewien ile dokładnie. Prawda jest taka, że w Dark Colony coś takiego ma bardzo małe szanse zaistnienia. Po prostu w tej grze nie ma bonusów, za atak od tyłu, a mapy są tak małe, że zawsze zdąży się wysłać posiłki. Zresztą, już teraz mam plan obrony przed takim atakiem. To naprawdę nie jest trudne.
ps.diwad mam prośbę, mianowicie przestań spamować na forum. Pojedyncze posty typu "Aha" to spam. Kiedyś spełnią się legendy i w godzinie największej potrzeby z niebios zstąpi wspaniały admin by oddzielić ziarno od plewu i ukarać tych, którzy nie przestrzegali przykazań regulaminu forum.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 19-05-2010 20:22
No własnie sie tu mylisz i widac bardzo ze nie grales duzo w dc ,nie z graczami pokroju komando ewentualnie ja smiley (jesli sie myle to sorry) w dc rozgrywka jest szybka ,a strata expo jest ciezka.Fakt sa male mapy, gdzie zrodla sa kolo siebie ale jezeli je chcesz przypilnowac to ci gratuluje defensywnej taktyki bo wtedy ograniczasz swoja sile ofenswną. Najlepiej zobrazuje ci to na przykładzie .. mapa Death's Ribcage znasz zapewne , tam taki desant az sie prosi ,atakuje glownymi silami jedna czesc a desantem druga. Teraz napiszesz desant bedzie za slaby ze pokonac moją ewentualna obrone expo , okey to ja ci napisze ze odkryje mapeczke w tym miejscu wywnioskuje gdzie masz te swoje sily(wieksze) i tam zaczne dzialac (wzorzec Napoleona oraz takze m.in Granta ) i masz lipee.Pozatym panowie o czym my mowimy ,przeciez mozna zdesantowac wiecej sil za wieksza kase np 6 reaperow kilka piechorow i z 3-4 barragery to jest juz siła .

ps nie wiedzie co to jest spam ?,to ze napisalem aha? wiecie doskonale ze wypowiedz a taką forme ma moj post moze byc krotsza i dluzsza ,wiem o co wam chodzi ale dla mnie spamem bardziej nie jest ten ze tak okresle incydent ale np caly czas sie powtarzanie ,reklamy itp cos takiego smiley po zatym luzna fryta i nie dygaj małolat toc to są tylko drobiazgi


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2-(UFO)
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 21:03
dy znajdą się takie trzy drobiazgi jak ty, to na forum robi się "lekki" bałagan. Mówiliśmy o regenerującej się umiejętności, ponieważ tylko takie są w DC. Zresztą, nawet jeśli byłoby bez ładowania, napisałem wcześniej, że mam gotowy sposób, na obronę, przed takim czymś. Moc miałaby widoczność zwykłego zwiadowcy. Owszem, mógłbyś zobaczyć, że mam zajętą kopalnie, ale czy naprawdę sądzisz, że jestem tak tępy, żeby zostawiać wojsko obok krateru? Wojsko ZAWSZE musi być kawałek od celu obojętnie od gry i celu misji. Zresztą, nawet jeśli znalazłbyś kogoś początkującego, kto nie wiedziałby jak grać, nie zrobiłbyś desantu, a przynajmniej prawdopodobnie straciłbyśna tym."widzenie" nie powinno być tańsze niż 500, więc załóżmy, że trafiłeś, za drugim razem. Widzisz, że przeciwnik ma tam 2 wieżyczki i 3 rapery. Koszt desantu(jak pisałeś Trooper x3 + Raper x2 = 350 x3 + 450 x2 = 1050 + 900 = 1950 po dodaniu dodatku desantowego, jakieś 2500) to ok. 2500 Peta-7. W najlepszym wypadku, nikogo nie straciłeś, ale jesteś 1050 jednostek w plecy. Prawdą jest, że przeciwnik poniósł większe straty, ale pomyśl, co jeśli trafiłbyś dopiero za trzecim, lub czwartym razem? Dodatkowo naprawde wątpię, żeby taki oddział zniszczył "wydobywacza" za pierwszym razem. Desanty zabrałyby ci wszystkie pieniądze i nie miałbyś silnej armii, tylko porozrzucane po całej mapie pojedyncze oddziały, co w połączeniu z używaną przez początkujących taktyką zwaną Tank Rush doprowadziłoby do rzeĽni twoich sił. Rozumiem, że bez ryzyka nie ma zwycięstwa, ale wtedy zbyt wiele zależałoby od szczęścia.
Proponuje inne rozwiązanie. Duże mapy podzielone na 4-8 małych części po bokach mapy i jednej wielkiej(bez kraterów). Każdy gracz miałby na początku tylko swoją część i nie mógłby z niej wyjść, gdyż drogę blokowały by zapory. Po 5-10 min gry, zapory powinny paść, a gra byłaby samą akcją. To wyeliminowało by problem nierównego startu. Wystarczy skomplikować mapy i będzie dobrze.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 4 z 5 < 1 2 3 4 5 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.146.206.117
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489756 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta