Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41937
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36553
Dark Colony Multi... 35458

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32793
DC ozi_ns campaig... 30124
Dark Colony Multi... 30430
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875496 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 16
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 3 z 15 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Atlantis ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 64
CAPTAIN



Data rejestracji: 22.12.08
Dodane dnia 02-08-2009 21:59
koksu napisał/a:
kazdy czolwiek wyobraza sobie ufolow jako cudownie rozwinieta cywilizacje przewyzszajaca ludzka o kilkaset lat


W świecie DC tak jest. Może nie o kilkaset ale górują nad ludĽmi. Wynika to z fabuły, bowiem według niej uciekli ze swojej planety i lecieli szmat czasu. Ileś lat świetlnych. A to wymaga techniki. W przypadku ziemian wiemy tylko to, że sobie zaczęli eksplorację Marsa, czyli z logicznego punktu widzenia wynika to, że Ziemianie są słabsi skoro zaczęli eksplorację Marsa dopiero teraz, kiedy to UFOki latali po kosmosie.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
qrob Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 52
CAPTAIN



Miejscowość: Orle
Data rejestracji: 15.02.09
Dodane dnia 02-08-2009 22:48
Nie ma co, forum ozylo od kiedy pojawil sie sposob odzyskania "obrazkow" z dc.

Chetnie przylacze sie do gdybania, ale na poczatek musze zwrocic uwage na Wasze argumenty odnosnie widocznosci o rożnej porze dnia. Na pewno technika poszla do przodu do tego czasu, jednak mysle ze warto pozostawić zmiany widoczności. A co do uzasadnień - nikomu nie przeszkadza, ze Reaper (masywna maszyna) ma duzo mniejsze pole widzenia niz Trooper? No cóż - w rzeczywistosci pewnie napchana byla by techniką i widocznosc byla by X razy wieksza niż piechoty - ale wówczas trooperzy schodza na zbyt daleki plan.
Wg. mnie wiekszosc rzeczy w DC została dobrze dobrana, gorzej z logicznym tego wytlumaczeniem smiley Dlatego nie czepiajmy sie za bardzo takich rzeczy i zostawmy poki co po staremu... jak maranta elegancko rozłoży kod to może bedzie można robić modyfikacje widoczności, sily i zbroi tak latwo jak teraz - a wtedy ew. zmiany to kwestia kilku minut.

Czytajac Wasze posty (a raczej koksa smiley) zauwazyłem, że duzy nacisk chcecie kłaść na to, aby mozna było jakos odzwierciedlic obcych w stosunku do ludzi (i tu jest problem z "wchodzeniem do robora" u obcych). A może wlaśnie zwiekszych nacisk na zwiekszenie różnic pomiedzy nimi? Nie było juz tak wiele odpowiedników co do jednostek (czyli nie tak jak teraz sy-demon=reaper, ortu=osprey4 itp.). Gdyby wprowadzic np taka zmiane, że skoro ludzie maja miec 2 rodzaje leczacych (dla maszyn i dla ludzi) to zeby obcy mieli tylko jedna jednostke leczaca, ale za to... powiedzmy chodzącą? Albo w pełni stacjonarną, rozkładającą się niczym firestorm do postaci platformy, na która trzeba wejść jednostką, ktorą chemy uleczyc.

Jedemy dalej - znany motyw z "podwójnym zyciem" czyli regenerujacy sie pancerz u obcych, który najpiejw trzeba zniszczyc by zaczac odbierac wlasciwe zycie... w ten sposób można by nadal zostawic ich nieco slabszymi - w koncu to rasa inteligentna i skóry grubej nie maja, za to regeneracja pancerza... mniam smiley

Oba pomysly - zróżnicowanie ras i dodatkowy pancerz - wzialem ze Stara smiley

A teraz dowale cos mocnego: czy przewidujemy tworzenie kampanii, czy jedynie multi (mowie jedynie o duzo pozniejszym etapie tworzenia gry). Bo mam pewien pomysl co do kampanii, ale najpierw wprowadze...
Szczerze to nie mialem jeszcze przyjemnosci przejscia kampanii (stąd tlumaczenie ciagle stoi w miejscu), ale domyslam sie, że na koncu kazdej z nich wygrywaja ostatecznie ludzie/obcy. W DC2 nadal beda istniec obie rasy... a co jesli pojawi sie w sród nich nowy nieprzyjaciel? smiley (jezeli nie wyrazilem sie jasno - mam na mysli 3. rase). Od razu odbijam ciete reposty: wiem, że sporo roboty, szczegolnie pewnie z grafika (a domyslam sie ze maranta chce sie mocno oprzec o DC1 co do obrazkow - stad ciągła mowa o *.spr). To taki luĽny pomysl... jak beda zrobione ufole to mozna nad tym pomyslec - co? smiley

Aha, i nie chce sie czepiac, wiec zamienie to na wyzwanie dla koksa: napisalem tak dlugi post i nie skorzystałem z psełdo-łaciny... Twoje zadanie - pobij mój rekord smiley
3619610 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Planet ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Data rejestracji: 23.07.08
Dodane dnia 03-08-2009 00:14
Jesteśmy w grze na Marsie a co z kapryśnymi warunkami tam panującymi? Niespodziewany (losowo na mapie) deszcz meteorytów, trzęsienia ziemi rozrywające ją i pochłaniające jednostki.

Losowa na mapie pojawiają się zapasy w postaci kasy sorry nie pamiętam jak to się nazywało w grze ale na pewno pamiętacie jak na początku niektórych misji można zebrać dzięki temu trochę kasy.

Na marsie w atmosferze jest argon i tlen śladowe ilości ale jest smiley a może dać ludziom i obcym dodatkowo po surowcu których dodatkowe wydobycie wzmocni rasę ludzie tlen obcy argon wydobycie w niektórych miejscach na placecie zaznaczone obłokami surowiec pobierany z atmosfery.

Jednostki
Pojazd forteca
Podjeżdżamy gdzie chcemy i rozkładamy na początku jest to działko następnie możemy dobudować moduły (chodzi mi o klimat mini baz) przykłady:
Moduł Radar r11; wykrywa wrogie jednostki w określonej odległości na nie widocznym terenie pojawiają się czerwone kropki.
Moduł Leczenia r11; jednostki w zasięgu widzenia są leczone.
Moduł budowy r11; jednostki są budowane w tej mini bazie a nie w głównej.

Piszecie, że nikt nie chce grac obcymi bo są słabi. Kamikadze + kwas = dobra i pasująca jednostka do obcych.
Jakaś jednostka obcych może naszym jednostka zatruć na jakiś czas tlen w butlach z tlenem.

Przychylam się do tych pomysłów
Maranta
-dodamy drugi surowiec (np.: perta-8), którego będzie mniej i który będzie wymagany w małych ilościach do lepszych jednostek i ulepszeń (wydobycie takim samym sposobem)
-w czasie gry nasz kommander zdobywa doświadczenie i może odblokowywać sobie nowe rzeczy (np.: posiłki, lepsze aury)
-chyba wszystkie pociski będą w formie kól lecących we wroga, które mogą nie trafić lub zranić innego wroga lub rozp&*%$!olić kaktusa
-dzień i noc ma większy wpływ na wojsko (w nocy mniej widzą, wolniej chodzą i mają zeza )
-kommandera po śmierci można odbudować, ale na pierwszym poziomie
-dodać możliwość rozbudowy baraków na lvl2 i exo center na lvl2


Były wypowiedzi w postaci amfibie, bombowcer30; czy my piszemy o DC?

Błagam na początek mało zmian niech to będzie nadal klimat DC poco nam kolejny starcraft, diun czy tam inna taka gra.


Ja chce Dark Colony 2 !!!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 03-08-2009 00:59
chłopczyku smiley ja pisalem posty na forum jak Ty jeĽdziles w wozku po chodniku i na chleb mowiles "pyp" xD

zaczne od tego, ze z maranta juz rozmyslalismy nad stworzeniem nowej rasy, a nawet 2. Pomysł jest ten bardzo dobry, poniewaz urozmaica nam gre i pozwala wybrac armie najbardziej odpowiadajacej naszej taktyce.
Wkoncu kazdy z nas gra inaczej. Odrazu nasuwa sie pytanie jakie? (i to juz moje pomysly! nie maranty xD ) jedna mogloby byc maszyny. Mam tutaj na mysli ze zamiast troopera, kupujemy kupe zelastwa z ckm ;] ( cos w stylu Terminator 3) tylko nie wiem czy nie jest to zbyt podobny rodzaj do ludzkiego. Chociaz z drugiej strony, mozna to zauwazyc w roznych innych grach strategicznych, ze mamy 2 identyczne rasy ( tu ludzie ) ale maja odmienne jednostki. przyklad? C&C2 Red Alert - pewnie wiekszosc z was zna ta gre. tutaj mamy akurat jednostki Amerykanskie oraz Rosyjskie ;] wszyscy byli tacy sami, tylko niektore roznily sie sposobem ataku, jeden czolg strzela zwykymi pociskami, inny jakims laserem, itd. Tutaj doskonale widac roznice w jednostkach. W DC trooper jest taki sam jak Grayowy ludzik, natomiast Amerykanski zołnierz mogl sie zabunkrować - co mu dawalo wieksza obrone i o wiele mocniejszy atak, za to Rosyjski towarzysz podczas ostrzału kładł się na ziemię, co zmniejszało skuteczność atakow czołgow (nie wiem co to ma do rzeczy smiley ) // przypomne ze gre tworzyli amerykanie, wiec rosjanie automatycznie musza byc slabsi ;]

mam nadzieje ze w naszej grze nie bedzie takich odpałów.
A co do ufoli - osobiscie nimi nie gram, poniewaz nie podoba mi sie ich baza, a takze te bardzo glupie koszulki ufoli. Apeluje dlatego do maranty piszacego gre, zeby to w jakis sposob zmienic. Nie mam pomyslu co im zrobic, ale zielona koszulka ufola wyglada poprostu glupio. Nie podoba mi się tez Gorrem, jakos dziwnie atakuje mozgiem smiley ale coz, kazdy ma inny pomysl, a autor tej postaci nie ma sie akurat czym szczycic.
Myslalem zeby zastapic Gorrema, takim WYKOKSZONYM UMIESNIONYM ZIELONYM UFOLEM, ktory chodzilby wolno, mialby duzo zycia, ale jak dojdzie do czegos to zgniata to odrazu smiley jeszcze moznaby zmienic ta bron grayow.. bo daja wrazenie gorszych od karabinkow ludzi smiley

Jak dobrze wiecie, marsjanie wygineli tam na swojej malej planecie, nie wiem czemu, moze nie umieli sie rozmnarzac? xD mniejsza z tym, ale mozna by pomyslec nad wznowieniem rasy Marsjan ! (powiedzmy ze przetrwaly 2 marsjany i rozmnarzali sie jak kroliki i wytworzyli armie xD ) wkoncu nie byli wcale tacy głupi, skoro zrobili pelno zajebistych artefaktow. Tak jak ten z ostatniej misji ludzi, co tylko sobie leci i jednym strzlem rozpierdala wszystkie jednostki ;]
zamiast bialych ufoli, byly by zielone z mozgiem na wierzchu smiley ( takie jak w filmie ktory kazdy z nas widzial " marsjanie atakuja" czy cos takiego)
mogliby miec jakies jednostki + artefakty? wymyslili artefakt do kontrolowania zwierzat na planecie, wiec moze marsjanscy trooperzy beda mogli zmieniac sie w zwierzeta i roslinki zebyz mylic przeciwnika?

Nie dyskryminujmy ufolkow smiley gra naprawde jest nudna gdy walczymy ciagle human vs human .. tak jak na hamachi ! nie spotkalem nikogo, kto grałby ufolkami ...
DLatego mam nadzieje ze w DC 2 to się zmieni.

Skoro juz rozmawiamy o C&C, to nie sposob nie wspomniec o trzeciej cześci tej gry - Tiberium Sun czy cos takiego.
Tutaj wystepuja 3 rodzaje armii, rozniacych sie bardzo od siebie, ale tutaj mam wrazenie, ze najsilniejsi sa OBCY! .. odnosze takie wrazenie, poniewaz ich jednostki najbardziej odpowiadały moiemu stylowi gry.
Rozumiem ze jestescie patryjotami i chcecie wcielic sie w komandjera i rozkwaszać białe, jajowate mordy ufoli, ale gra napewno jest ciekawsza, gdy gramy 2 humanow vs 2 ufoli smiley wydaje mi sie ze marsjanie przeszli ere robotow i maszyn dosyc dawno, wiec raczej znaja sposob jak je zniszczyc. mam tutaj na mysli, zeby grayowie mieli specjalne miny, ktore po wybuchu, wylaczaja maszyny ludzi na 3-4 sec?

troche ciezko wymyslec jednostki dla ufoli .. bo trudno walczyc sy-demonem przeciwko Reaperowi.. a co dodamy do ufoli, zeby moglo walczyc z reaperami? hm? zaloze sie, ze zrobimy ta gre tak, ze wszyscy beda grac ludzmi .. wiec po co robic wogole ufole? oszczedzimy pol roku..

wracajac jednak do jednostek ludzi ;

nie mam juz pomyslow na tych ludzkow .. znudzili mi sie juz ;D
nie mozemy dodac zadnych statkow bo to byloby glupie! zreszta i tak nie wiem co na marsie robi woda?! i czemu na marsie jest dzungla? ( mapy jungle). !!!
za to mozemy dodac jakies samoloty? nie mam ochoty myslec jakie .. chociaz teraz technologia lotnicza jest na wysokim poziomie, wiec mysle ze kolonizujac kosmos, ludzie zabraliby ze soba samoloty ;] tylko nie wiem jak wyglada lot F16 po marsie i czy wogole jest mozliwy, ale juz mniejsza z tym..
napewno musimy dodac jakiegoś robocika, i myslalem tutaj nad zmiana S.A.R.G.E w robota DESTROYERA ! xD czyli przebudowac go troche, czyli zamiast niego, dodac takiego robota, w ktorym siedzi Trooperek i nim steruje smiley ( taki robocik jak w F.E.A.R 2!)
prosze tez, zebyscie nie mysleli nad czolgami typu ziemia-powietrze ! bo wtedy juz nikt nie bedzie uzywal trooperow ! .. nie myslcie tez zeby uzbroic reapera w ckm ktory umozliwilby ostrzał zawracajacych mu dupsko Ortu ..... mozna by dodac zwykly czolg, troche szybszy od barragera, ale slabszy.
Mysle, ze w grze najbardziej brakuje nam transportowcow.
czyli kupujemy kupe zelastwa z grubym pancerzem i kolkami, wrzucamy tam podnieconych walka Trooperow i jedziemy na front smiley (np 10 trooperkow, tylko zeby nie wchodzily w nie jakies reapery i sarge ..) oczywiscie zeby nie bylo sytuacji jak w wielu grach, ze wysadzimy samochodzik i trooperki sobie wyskakuja z calkowicie zniszczonego pojazdu ...
myslalem rowniez dosyc intensywnie nad dodaniem .. nie wiem jak to nazwac.. ale poprostu kupujemy w bazie np za 3000 transportowca powietrznego (stateczek xD) wsadzamy tam 5 reaperow, 3 sarge i kilku trooperow - przykladowo, albo kolejny przyklad za 5000 juz razem z jednostkami i wybieramy miejsce gdzie maja byc zrzucone np ; na tyłach wroga smiley ale mysle ze cena powinna byc o wiele wiele wyzzsza, bo obronca nie mialby zadnych szans..
bo wkoncu jak wyruszymy z atakiem 10 reaperow i 5 trooperow, to zanim dojdziemy do bazy wroga to zdarzymy przyleciec juz 10 stateczkami ;] wiec moze jednak do statku bedziemy pakowac wykupionych juz zolniezy? da sie takie cos wogole zrobic?

podsumowujac;

w wymyslonym przez was jupiter modzie, zastosowaliscie roznice w jednostkach. mam tu na mysli ze ludzie sa bardziej zaawansowani i droĽsi, a ufole liczniejsi ale slabsi. jak to mozliwe skoro ufole sa bardziej zaawansowani od ludzi?
chyba ze, planeta grayow nagle sie zniszczyla, a ufolki w panice uciekajac nie zabrali swoich naukowcow ani zadnej broni, i na marsie urzywaja prymitywnych technologii xD wersja małoprawdopodoba, ale zawsze mozna sobie tak to wyobrazic smiley
Edytowane przez koksu dnia 03-08-2009 01:03
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 03-08-2009 04:50
Chcę zostawić trochę z DC1, ale i dodać nowe rzeczy. Wstepna rozpiska.

LUDZIE:

Budynki:
-Exo center (lvl1 i lvl2) (2000, 0),(3000, 1000)
->wytwarza 3 perta-7 i 1 perta-8 na sekundę
->buduje Exploitera
->buduje Samolocik
->buduje Bombowiec

-Baraki (lvl1 i lvl2) (500, 0),(1000, 200)
->buduje Trooperów
->buduje Komandosów
->buduje Miny
->możemy odbudować w nim Komandera lvl1
->buduje Lekarzy

-Centrum badań (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->robimy w nim badania
->wyposaża naszą bazę w mini mapę
->leczy samoloty

-Fabryka wojenna (lvl1 i lvl2) (2000, 200),(2000, 500)
->buduje Mechy
->buduje Artylerię
->buduje Działko 1
->buduje Działko 2
->buduje Predatora

-Laboratorium eksperymentalne(lvl1) (3000, 2000)
->buduje Cyborgi



Jednostki:
-Exploiter: (maszyna) (1500, 0)
->wydobywa perta-7 i perta-8
-bez uzbrojenia i słaby pancerz
-szybki i zwrotny

-Samolocik: (samolot) (450, 50)
->latający
->mały atak w powietrze i w ziemie
->dobry zwiad i atak jednostek nie atakujących powietrze
->dobra jednostka przeciw lotnicza

-Bombowiec: (samolot) (600, 100)
->latający
->atakuje tylko ziemię
->dobry na tak działek i budynków

-Trooper: (żywa jednostka) (300, 0)
->tani, szybki, dobry wzrok
->słaby pancerz i atak
->atakuje powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu noktowizor, który dodaje mu zasięg widzenia w nocy

-Komandos: (żywa jednostka) (350, 50)
->normalna prędkość
->mała cena
->dobry wzrok
->duży zasięg atak w powietrzne i naziemne jednostki
->można dokupić mu jet pack do wykonywania skoków nad rzeczkami i klifami
->działa na niego udoskonalenie noktowizorów trooperów

-Miny: (maszyna/mina) (300, 0)
->taka jak w DC1

-Komander: (żywa jednostka) (2000, 1000)
->szybka, odporna, duży zasięg ataku w ziemie i powietrze
->jednostka jedna naraz
->zdobywa doświadczenie i odblokowuje nowe umiejętności
->posiłki (kilka lvlr17;ów),umieść kamerę, inspiracja, jet pack

-Lekarz: (żywa jednostka) (450, 150)
->normalna prędkość
->słabe uzbrojenie tylko w ziemię, dobry pancerz
->normalny wzrok
->leczy żywe jednostki
->można dokupić ulepszenie wykrywania min

-Mechy: (maszyna) (600, 100)
->wolna
->wytrzymała
->atak CKM'em, średni zasięg mała celność (sieka większe grupy)
->atakuje tylko jednostki naziemne

-Artyleria: (maszyna) (1500,5 00)
->powolna
->atak obszarowy, duży zasięg, atak tylko w ziemię
->mały zasięg widzenia
->mało odporna

-Działko 1: (maszyna/budynek) (600, 200)
->zasada jak w DC1
->dobre na ludziki i latające jednostki
->duży zasięg widzenia i ataku

-Działko 2: (maszyna/budynek) (800, 300)
->zasada jak w DC1
->dobre atak na maszyny
->duży zasięg widzenia i ataku

-Predator: (maszyna) (600, 400)
->mały, szybki, zwrotny pojazd, amfibia(-50% ruchu)
->bez uzbrojenia
->dobry zasięg widzenia, też w nocy
->można dokupić mu radar i wypuszczać impuls skanujący
->reperuje maszyny i budynki (nie miny i nie samoloty)

-Cyborg: (maszyna) (1500, 1000)
->tak jak w DC1
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 03-08-2009 04:52
Dopisek:
-exocenter lvl 1 limit jednostek 40
-exocenter lvl 2 limit jednostek 70
-exocenter lvl 2 -> produkuje 5 perty-7 i 2 perty-8
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Planet ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Data rejestracji: 23.07.08
Dodane dnia 03-08-2009 09:52
koksu napisał/a:
chłopczyku smiley ja pisalem posty na forum jak Ty jeĽdziles w wozku po chodniku i na chleb mowiles "pyp" xD


Czy to było do mnie?


Ja chce Dark Colony 2 !!!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
and20 ----
Użytkownik
Postów: 9
TROOPER



Data rejestracji: 17.07.09
Dodane dnia 03-08-2009 11:14
Przeczytałem mniej więcej wszystkie posty i właściwie większość pomysłów mi się podoba i na pewno bardzo urozmaica grę, szczególnie wprowadzenie nowej rasy. Jednak większość pomysłów to raczej dalsza przyszłość, uważam, że na początek powinny być wprowadzone tylko i wyłącznie zmiany, które podał maranta, ewentualnie jakieś inne dodatkowe proste zmiany, które nie wydłużą znacznie projektu DC2, gdy powstanie podstawa DC2, będzie otwarta droga do nowych dalszych modyfikacji, ale to tylko uwagi w ramach mojego zdania smiley
9466555 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 03-08-2009 12:28
czytaj dokladniej posty doktorku planeto to bedziesz wiedzial ze nie do Ciebie smiley
nie wazne co tu piszemy, bo i tak maranta wybierze co ma byc w grze a co nie, my mu tylko pomagamy smiley moim zdaniem z wszystkich moich pomyslow na armie ludzi napewno powinny byc transportowce i zrzucanie jednostek przez stateczek ;];];]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Planet ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 14
TROOPER



Data rejestracji: 23.07.08
Dodane dnia 03-08-2009 13:29
koksu
Jak chcesz komuś napisać takie słowa
koksu napisał/a:
chłopczyku smiley ja pisalem posty na forum jak Ty jeĽdziles w wozku po chodniku i na chleb mowiles "pyp" xD

to przynajmniej byś podał nazwę użytkownika do kogo to kierujesz bo jak to jest prosto pod moim postem to wybacz ale wygląda jak do mnie. Najlepiej Carl+C Carl+V bo jak widać na moim przykładzie (planeto) to nawet przepisać nie potrafisz.

koksu napisał/a:
nie wazne co tu piszemy

A dla mnie jest to bardzo ważne ze względu na sentyment do DC. Jakbyś przeczytał dokładnie pierwszy post maranta to byś wiedział, że zbiera pomysły więc pisanie swoich wypowiedzi to nawet wskazane.
A to czy Mój czy Twój pomysł zostanie zrealizowany to już maranta sprawa i jego praca włożona w ten projekt.


Ja chce Dark Colony 2 !!!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 3 z 15 < 1 2 3 4 5 6 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.15.14.174
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489251 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta