Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41937
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36553
Dark Colony Multi... 35458

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875504 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 25
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 15 z 15 << < 12 13 14 15
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 01-07-2012 14:11
koksu napisał/a:
osobiscie nimi nie gram, poniewaz nie podoba mi sie ich baza, a takze te bardzo glupie koszulki ufoli. Apeluje dlatego do maranty piszacego gre, zeby to w jakis sposob zmienic. Nie mam pomyslu co im zrobic, ale zielona koszulka ufola wyglada poprostu glupio.


Możliwe, że twórcy pomysł z koszulkami zaczerpnęli z tego, niby prawdziwego, nagrania kosmity z katastrofy z Roswell: http://www.youtube.com/watch?v=O6r3R3B8YHg smiley Grayowie to przecież według twórców właśnie rasa, której odłam sekretnie zamieszkuje te tereny na Ziemi (odsyłam do misji ,,Roswell Revisited" w kampanii Taarów.

Edit:

koksu napisał/a:
mnie osobiście najbardziej drażni to, że Sy-demony krecą sie jak głupie szukając miejsca, żeby uderzyć, przy czym Reapier juz tam strzeli raz, nim ten dojdzie, a drugi raz, zanim znajdzie owe miejsce.. ( chyba juz o tym gadalismy, co? )


Jak się umie nimi kierować, to atakują normalnie smiley

koksu napisał/a:
Chętnie też dorzuce swoje 5 groszy do rozmowy na temat respow.
Moze faktycznie opoznianie produkcji np z jednej fabryki wydaje sie absurdalne, ale warto spojrzec na to z drugiej strony, bo w przypadku, gdy atakujemy jestesmy praktycznie skazani na porażkę, gdyż wyprowadzamy atak z okreslona liczba wojska, a obronca mogący liczyc na wsparcie finansowe innych sojusznikow moze wytworzyc tyle wojska ile jest w stanie naklikać. Wiec moze warto zastosowac chociaz minimalne opoznienie, zeby takowy agresor mogl miec jakies szanse? Zresztą, troszke mogloby to namieszac w taktyce, bo tak mozemy wyruszyc z cala armia praktycznie nie troszczac sie o nasze budynki, bo gdy tylko nas ktos zaatakuje szybciutko szkolimy nowe jednostki smiley


W grze chodzi właśnie o to, żeby zniszczyć bazy za wszelką cenę i żeby bronić własnej za wszelką cenę. Jak odpowiednio obierze się taktykę i będzie miało się szczęście, można wszystko.

koksu napisał/a:
chcialbym jeszcze zaczac pewien watek, ktory meczy mnie strasznie w grze MP : GRAMY STRASZNIE MONOTONNIE!. na poczatku same reapiery, potem jak sie ma duzo "wulkaników" to same S.A.R.G.E, przez co gra robi sie troche nudna ;p mysle, ze powinnismy pozmieniac poszczegolne atuty jednostek, aby urozmaicic gre, tak jak to mozemy zaobserwowac w grze Preatorians. Tworzac pikinierow mamy swietna ochrone na konnice, jednak gdy trafimy na luki, to praktycznie po nas ( nie wspominajac ze moga sie oni ukrywac w lasach, do ktorych pikinierzy sie nie wcisną). Grajac znowu samymi lukami, jestesmy bezradni trafiajac np na konnice, ktora nas szybko wymiecie. Reasumujac, chcialbym, aby jednostki byly tak zmieszane, ze granie jedna jedyna jednostka mijało się grubo z celem. Uwazam, ze jedni powinni miec mocny atak, slabiutka obrone, badz odwrotnie, lub mocno atakowac na dystans, a szybciutko umierac w zwarciu i tak dalej i tak dalej. (...)


Jak ktoś zrobi 50 reaperów i wyśle na front to kilkanaście S.A.R.G.E. z napalmem lub 30 Osprey'ów IV może je zniszczyć w minutę. Jak ktoś zrobi 50 S.A.R.G.E. i wyśle je na front, 25 barragerów zniszczy je w pół minuty smiley
Edytowane przez Rutkoni dnia 01-07-2012 14:29
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Vegan Poland
Użytkownik
Postów: 3
TROOPER



Miejscowość: Koszalin
Data rejestracji: 07.08.12
Dodane dnia 07-08-2012 01:32
Ja to mam nadzieję że wykombinujecie coś ekstra dla Taar'ów chętnie bym pośmigał obcymi na DC 2 smiley

//Edit Najlepiej jest prowadzić wojnę zróżnicowanymi jednostkami, mamy w ten sposób zapewnione zabezpieczenia na każdą ewentualność.
Edytowane przez Vegan dnia 07-08-2012 01:34
9023778 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Tomphson92 Poland
Użytkownik
Postów: 11
TROOPER



Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 11.11.09
Dodane dnia 30-10-2012 15:42
Przejrzałem wypowiedzi dotyczące ewentualnych zmian w DC 2 i widzę, że mamy do czynienia z niezłą burzą mózgów. Temat nieco przygasł, więc postanowiłem napisać co ja osobiście zmieniłbym w Dark Colony. Jestem fanem RTS'ów i jeszcze większym fanem starych, legendarnych gier. Moją ukochaną grą jest StarCraft, którego możliwości pozwoliły mi stworzyć nawet własny dodatek. Ponadto często wspominam i staram się wracać do gier takich jak Earth 2140 czy WarCraft II. Oczywiście młodość kojarzy mi się także z Dark Colony i dużo myślałem o tym co można by zmienić w tej grze, tak aby była jeszcze lepsza.

Przede wszystkim mam nadzieję, że twórcy projektu DC 2 nie będą starali się stworzyć czegoś co będzie ponad ich siły. Moim zdaniem, aby dokonać rewolucji wcale nie potrzeba wiele. Gra ma już swoje lata, ale jej zalety ciągle pozostają niezmienne. Klimat, prostota i grywalność muszą pozostać na tym samym poziomie. Co ja bym zmienił? Gdyby to ode mnie zależało to zmieniłbym wygląd niektórych jednostek, dodał parę nowych, urozmaicił terytorium, na którym toczona jest walka i lekko podrasował efekty graficzne (tak jak np. pociski Trooper'ów, co o ile wiem już udało się zrealizować). Ponadto należy zadbać o ciekawe rozwinięcie fabuły, a także wprowadzenie kilku smaczków, jak na przykład więcej budynków (poza główną bazą) lub dodatkowy surowiec (co również zostało już stworzone i tylko powtarzam smiley ). Aby moja wypowiedĽ była bardziej klarowna przedstawię krótką listę :

- zmniejszyłbym ilość HP jednostek i budynków lub zwiększył obrażenia jednostek, tak aby dynamika gry była nieco inna (Trooper vs Trooper strzelają w siebie 1.5 minuty, aby zadać śmiertelne obrażenia)
- zmieniłbym wygląd niektórych jednostek (głównie chodzi mi tutaj o Gray'a, który wygląda tak jakby miał zginąć od pojedynczego strzału, jak na filmikach, a w rzeczywistości morze przyjąć na swoją "koszulkę" wystrzał z czołgu; nie wygląda jakby mógł stawić czoła Trooper'owi, a jednak...
- zmieniłbym statystyki jednostek, tak aby pole walki było bardziej zróżnicowane (Trooper powinien być bardziej wytrzymały niż Gray, a działko obrotowe [sorry] ma jednak zasięg dużo większy niż szpony Deamona i Reaper powinien atakować z dalekiej odległości; zwiększyłbym siłę jednostek latających i dewastacyjną moc artylerii...wszystko w ramach zdrowego rozsądku, tak aby zachować balans i prostotę!
- dodałbym kilka nowych jednostek jak na przykład inny rodzaj piechoty u ludzi; podoba mi się również pomysł z Mothership'em;
- urozmaiciłbym terytorium, tak aby w grze było więcej skarp, dolin, przejść i stworzyłbym nowe dodatki terenu
- ponadto fajnie byłoby ujrzeć zmagania na jakiejś nowej planecie, chociażby o szarej barwie podłoża
- na koniec ubrałbym wszystko w lekko zmodyfikowaną ścieżkę dĽwiękową smiley

Chciałbym zaznaczyć, że to wszystko tylko moje pomysły i nie wiem jak one mają się do programowania i możliwości twórców, ale wydaje mi się, że wszystko jest w ich zasięgu. Całym sercem kibicuje temu pomysłowi!

Pozdrawiam fanów Dark Colony!
1082638 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 30-10-2012 16:00
Tomphson92 napisał/a:
- urozmaiciłbym terytorium, tak aby w grze było więcej skarp, dolin, przejść i stworzyłbym nowe dodatki terenu


Także o tym myślałem. Przydałyby się chociaż skarpy w dżungli możliwe do ustawienia w innych kierunkach, z różnych perspektyw, by było możliwe tworzenie z nich ciekawszych form terenu, takich, jakie są na pustyniach. Myślę, że może twórcy specjalnie wprowadzili tylko takie, bo to w końcu Mars i większość stanowią na nim pustynie.
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 09-01-2013 02:37
Według mnie przydała by się zwinna ,b.szybka i tania jednostka wywiadowcza dla Obcych(na bazie graficznej tych stworków co hasają po mapach np smiley ) ,by choć trochę zminalizować przewage Reapów nad SD a dla ludzi , w ramach zwiadu -czasowe odkrycie kawałka mapy przez satelite oczywiście za dosyć konkretną ilośc cash i to na dosłowny moment,pozdrawiam smiley


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Tomphson92 Poland
Użytkownik
Postów: 11
TROOPER



Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 11.11.09
Dodane dnia 09-01-2013 14:59
Czyli dla ludzi po prostu Comsat Station smiley
1082638 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 15 z 15 << < 12 13 14 15
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.217.255.64
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489569 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta