Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41940
DC Patch 1.01 Eng... 38958
DC - CD Rom fix 36554
Dark Colony Multi... 35459

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30382
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29926

Pliki pobrano 875518 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 25
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 12 z 15 << < 9 10 11 12 13 14 15 >
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Rutkoni Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 115
MAJOR



Data rejestracji: 26.06.09
Dodane dnia 11-05-2010 07:05
Ja osobiście proponuję wprowadzenie rang dla trooperów, zdobywanych w walce, na przykład trzech, czym wyższa ranga tym lepszy atak i wytrzymałość troopera, zachęciłoby to nieco do gry nimi. Ponadto można byłoby wprowadzić równolegle do Taarów jednostkę typu ,,grey bojowy" (Battle Grey), coś w ten deseń, która dorównywałaby żołnierzowi o randze trzeciej. Różniłaby się od zwykłego greya odcieniem skóry, np. posiadałaby jej odcień seledynowy, lub karmazynowy, tutaj można byłoby kierować się estetyką. smiley
http://www.youtube.com/user/Rutkoni Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 11-05-2010 18:14
Nienajgorszy pomysł. Ale trzebaby wtedy zmienić medyków, z małych latających gówienek, powiedzmy żołnierza z krzyżem na chełmie. Leczyłby on DO PEŁNA jedną jednostkę, co 10 sekund.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 19-05-2010 11:39
Norfarell napisał/a:
Zbalansowanie ras jest moim zdaniem proste. Ludzie powinni bazować, na Marines i wspomagać się maszynami (proponuję pięciokrotne wzniesienie cen na wszystkie jednostki mechaniczne). Są oni zaawansowani technicznie, czyli zadają duże obrażenia, mają dużo zdrowia, drogie ulepszenia, sami są drodzy etc. etc. Greeowie, z kolei są organiczni. Powinni być tani, ale i słabi. Takie mięso armatnie. To jest dość logiczne. Zrobienie robota, jest droższe, niż wyhodowanie demona, w dodatku trzeba kupować paliwo, które jest droższe, od jedzenia (które demon może zresztą sam upolować) z drugiej strony, taki robot roz****doli wszystko wokół siebie. Podobnie ponoć zrobiliście w modzie i chwała wam za to, ale trzeba iść krok na przód i zmienić troszkę więcej.

tu sie z tobą zgadzam , co do charakteru obu nacji

Norfarell napisał/a:
Co do nieszczęsnej Pety-8 złoża powinny być w samym centrum mapy(2-3 na mapę). Powinna ona służyć JEDYNIE do ulepszania i ew. budowy eksperymentalnych jednostek(Goliat to idiotyczny pomysł. Pomyśl, ile trzeba zrobić do niego klatek animacji) Wydobywanie jej powinno być procesem powolnym, ale opłacalnym(proponuję dziesięciokrotne obniżenie szybkości wydobywania względem pety-7)

Nie niszczcie gry nowymi jednostkami. Balans w podstawie był PRAWIE dobry. można ew. zmienić wygląd medyków i statystyki Marines, ale większość zmian powinna dotknąć ulepszeń i taktyki(Co do aury, dopilnujcie, żeby była jednorazowa, tzn. żeby nie było sytuacji, w której każdy Marine zwiększa jej skutki, ponieważ wtedy będziemy mieli stada rambo-marines)


nowe jednostki jak najbardziej tak , nawet z Jupitera Moda , bo tak naprawde te kilka jednostek to nędzny wybór.Bo co w zasadzie mamy? Osprey 4 =zwiad ,piechur= mieso armatnie , reaper = no cos porzadnego , sarge=special unit , barrager =artyleria no i jeszcze medi crafty i firestormy duuzo tego smiley no oczywko expo smiley

Norfarell napisał/a:
Pojawił się pomysł, aby zwiększyć mapy. To IDIOTYZM 255x255 to i tak będzie dużo. A Jeśli bardzo wam to przeszkadza, to proponuję podwyższyć ceny jednostek do, do tego stopnia, że strata pojedynczego Marine będzie ciosem. W końcu obie strony są daleko od domu. I nie mają skąd czerpać surowców(Wszak peta jest jedynie surowcem zasilającym).


Mapy wieksze na tak ,przynajmniej jedna , lubie pogierczyc niekiedy na olbrzymiej mapie , grajac w mała liczbe osob jest miejsce na zaskoczenie itp , podwyzenie ceny? srednioi mi sie ten pomysl podoba bo zrobicie z tego gre taktyczna i to odbije sie na prostej grywalnosci
Edytowane przez diwad dnia 19-05-2010 11:40
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 15:27
To może tak, mapy na ogromne bitwy(po 200 na stronę byłoby fajnie), gdzie trzonem armii byłaby piechota, oraz małe, na grę taktyczną. Nie wiem, czy da się to połączyć w jednym modzie, czy trzeba by stworzyć kilka różnych. Tak czy siak, oba tryby, są moim zdaniem interesujące.
ps.Naprawdę liczę na to, że Raper wreszcie zacznie spełniać swoje przeznaczenie i stanie się WSPARCIEM, nie trzonem armii.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 19-05-2010 16:04
weĽmy pod uwagę możliwość gry na 8 graczy a nie 4(wstrętne ograniczenia) fakt ten z pewnością jest dobrym powodem do większych map
większe mapy wykazały by się możliwością stosowania strategi w zespołach a to było by ciekawe


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 19-05-2010 18:17
własnie o to mi chodziło ,rozne mapy ,rozne koncepcje grania ,nawet na duuzej da sie grać .
Reapery nadal powinny byc i bede dla mnie trzonem armi ale nie w takim stopni jak to sie dzieje obecnie gdzie stosunek sil wynosi 90% dla reapera 10% reszta...


Veni, Vidi, Vici
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 18:51
Przeczytaj encyklopedię. Raper to jednostka wsparcia. Te wasze genialne mecze, to bezwładne napiep***ie się raperami. Wystarczy wystawić 20 statków i jesteście skończeni. Wszyscy.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 19-05-2010 18:58
niestety ale tu się mylisz bo jeśli reaper jest w ruchu to osprey i ortu nic mu praktycznie nie robią


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 19-05-2010 19:00
Jeden nic, ale 3 go zniszczą. Zresztą nawet jeśli nic im nie zrobi w ruchu, to po co ci rapery, którymi musisz cały czas sterować? Kiedyś musisz zaatakować, a wtedy...


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
ozi_ns Poland
Użytkownik
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 299
COLONEL



Miejscowość: Nowy Sącz
Data rejestracji: 03.02.09
Dodane dnia 19-05-2010 19:14
a od czego jest komander??? szybki i z pewnością poradzi sobie z samolocikami po za tym samolocikami nie obronisz explo przed reaperami a przewaga jednego wulkanu na starcie to spory problem
dobra ale ten temat nie jest o strategi gry dlatego wróćmy do tematu
uważam że jeśli chodzi o dc 2 to trzeba wymyślić coś aby różnica jednego wulkanu nie była aż tak znacząca


New campaign...
Progress: completed

Download:
LINK -Mission Pack v1.2

LINK -Edytor map v1.2

[img]http://images43.fotosik.pl/341/60cfa2d86fd8467a.jpg[/img]
7533501 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 12 z 15 << < 9 10 11 12 13 14 15 >
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.217.7.252
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489928 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta