Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41937
DC Patch 1.01 Eng... 38957
DC - CD Rom fix 36553
Dark Colony Multi... 35458

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30381
Kampania Oziego v... 32793
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875499 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 22
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 11 z 15 << < 8 9 10 11 12 13 14 > >>
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 15-12-2009 02:26
Jeśli zniszczy sie budynek wymagany przez jednostkę to jej budowa jest zabroniona.

Sondy niszczy się jak miny. Najpierw odsłania się wykrywaczem a potem nawala smiley

A tu screen z pierwszego silnika DC 1,5

http://www.darkcolony.pl/images/SCREEN1.jpg
[img]http://www.darkcolony.pl/images/SCREEN1b.jpg[/img]


Interface w powijakach.
Mgła wojny w powijakach.
Jednostki w powijakach.
Cienie efekty i wszytko w powijakach smiley


MSN:maragames@wp.pl
Edytowane przez maranta dnia 15-12-2009 02:35
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
komando DC Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 58
CAPTAIN



Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09
Dodane dnia 17-12-2009 20:44
Wg mnie to wy za dużo kombinujecie. Dodać 2-3 jednostki max na razie plus jakas niewielka zmiana, bo będzie jak z tą kampanią Onzisa, którą robi już rok...
Pogramy, przetestujemy i można dodać kolejne innowacje. Taka moja radasmiley)
11176571 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
maranta Poland
Super Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 375
COLONEL



Miejscowość: Bydgoszcz
Data rejestracji: 17.07.08
Dodane dnia 18-12-2009 21:38
Ja muszę mieć ogólny szkic gry bo potem będzie za póżno na dodanie nowych rzeczy. Więc muszę ogólnie wiedzieć co to ma być...


MSN:maragames@wp.pl
8436894 icq 4264139 maranta91 www.maraproject.net Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 21-12-2009 11:39
komando ten twoj postulat juz zostal zrealizowany smiley ogarnij sobie Jupiter Moda smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
komando DC Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 58
CAPTAIN



Miejscowość: Ostrów Wlkp
Data rejestracji: 15.01.09
Dodane dnia 22-12-2009 14:22
Ja proponuję jednostkę GOLIAT czyli rapera z bazuką. Niech ma tą samą wytrzymałość co zwykły raper. Bo widziałem, że trooperzy z bazuką są słabsi od wzykłych i padaja od artylerii jak muchy...Niech ten goliat będzie w cenie 1100.
11176571 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
eight ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 23
LIEUTENANT



Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 13.03.09
Dodane dnia 23-12-2009 12:14
A mi się podoba pomysł z tymi jednostkami. Są bardzo ciekawe i z pewnością urozmaicą grę. smiley


"What goes around, comes around. It's a... small world."
7406819 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 23-12-2009 19:49
mi rowniesz , ciekawi mnie ta opcja z goliatem -kwestia animacji ,bo ma o ile sie nie myle ,byc zarowno jednostką latająca jak .lądową cos jak na modle Mecha Tengu z R&A3 ,ciekawe jak to bedzie wygladac w ,,praktyce'' fakt faktem zycze powodzenia ,gdyz ze mnie programista jak ....smiley
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
fearman88 ----
Użytkownik
Postów: 1
TROOPER



Miejscowość: Lbn
Data rejestracji: 09.02.10
Dodane dnia 09-02-2010 00:54
Tutaj nie tylko programista ale i grafik się przyda - witam wszystkich!
W razie kłopotów chętnie bym pomógł smiley
2407426 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 03-04-2010 18:11
Zbalansowanie ras jest moim zdaniem proste. Ludzie powinni bazować, na Marines i wspomagać się maszynami (proponuję pięciokrotne wzniesienie cen na wszystkie jednostki mechaniczne). Są oni zaawansowani technicznie, czyli zadają duże obrażenia, mają dużo zdrowia, drogie ulepszenia, sami są drodzy etc. etc. Greeowie, z kolei są organiczni. Powinni być tani, ale i słabi. Takie mięso armatnie. To jest dość logiczne. Zrobienie robota, jest droższe, niż wyhodowanie demona, w dodatku trzeba kupować paliwo, które jest droższe, od jedzenia (które demon może zresztą sam upolować) z drugiej strony, taki robot roz****doli wszystko wokół siebie. Podobnie ponoć zrobiliście w modzie i chwała wam za to, ale trzeba iść krok na przód i zmienić troszkę więcej.

Co do nieszczęsnej Pety-8 złoża powinny być w samym centrum mapy(2-3 na mapę). Powinna ona służyć JEDYNIE do ulepszania i ew. budowy eksperymentalnych jednostek(Goliat to idiotyczny pomysł. Pomyśl, ile trzeba zrobić do niego klatek animacji) Wydobywanie jej powinno być procesem powolnym, ale opłacalnym(proponuję dziesięciokrotne obniżenie szybkości wydobywania względem pety-7)

Nie niszczcie gry nowymi jednostkami. Balans w podstawie był PRAWIE dobry. można ew. zmienić wygląd medyków i statystyki Marines, ale większość zmian powinna dotknąć ulepszeń i taktyki(Co do aury, dopilnujcie, żeby była jednorazowa, tzn. żeby nie było sytuacji, w której każdy Marine zwiększa jej skutki, ponieważ wtedy będziemy mieli stada rambo-marines)

Pojawił się pomysł, aby zwiększyć mapy. To IDIOTYZM 255x255 to i tak będzie dużo. A Jeśli bardzo wam to przeszkadza, to proponuję podwyższyć ceny jednostek do, do tego stopnia, że strata pojedynczego Marine będzie ciosem. W końcu obie strony są daleko od domu. I nie mają skąd czerpać surowców(Wszak peta jest jedynie surowcem zasilającym).
Edytowane przez Norfarell dnia 04-04-2010 07:21
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Jakie jednostki w DC2
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 03-04-2010 19:07
fearman88 napisał/a:
Tutaj nie tylko programista ale i grafik się przyda - witam wszystkich!
W razie kłopotów chętnie bym pomógł smiley

Zgłaszam się na ochotnika do pracy nad scenariuszem, o ile będziecie robić kampanię.
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 11 z 15 << < 8 9 10 11 12 13 14 > >>
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
18.227.183.204
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489457 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta