Strona o grze Dark Colony

Nawigacja
HOME
DOWNLOAD
FORUM
SQUAD
GALERIA
RECENZJA GRY
NAGRANE POTYCZKI
FILMIKI
KAMPANIA TAARÓW
KAMPANIA LUDZI
KODY I TRICKI
FAQ
OSTATNIE KOMENTARZE
LINKI
SZUKAJ
KONTAKT
CHCĘ POMÓC
DC Multiplayer
MULTIPLAYER CLIENT
ONLINE STATE
INSTALLATION FAQ
PLAY ONLINE FAQ
TURNIEJ LUTY 2009
REGULAMIN
FAZA GRUPOWA
Jupiter Mod 0.3
OGÓLNIE
LUDZIE
GRAYOWIE
DOWNLOAD
Edytor map 1.2
O EDYTORZE
PORADNIK
DOWNLOAD
Download
Popularne:
Dark Colony 1.1 E... 43727
Dark Colony Remak... 41939
DC Patch 1.01 Eng... 38958
DC - CD Rom fix 36554
Dark Colony Multi... 35459

Ostatnio dodane:
Ozi_ns Kampania l... 30382
Kampania Oziego v... 32794
DC ozi_ns campaig... 30125
Dark Colony Multi... 30431
Instrukcja gry (p... 29925

Pliki pobrano 875514 razy
Galeria
Prace DC2 PRE-AL
1. DCR ALPHA1
Prace: 100%
2. DCR ALPHA2
Prace: 100%
3. DCR ALPHA3
Prace: 56%
Testy: 53%
Użytkownicy Online
Gości Online: 30
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 2,556
Nieaktywowany Użytkownik: 2111
Najnowszy Użytkownik: gombi ----
Ostatnio widziani
maranta Poland 3 tygodnie
gotham ---- 9 tygodnie
Williamjoype ----14 tygodnie
diwad ----31 tygodnie
ozi_ns Poland65 tygodnie
jamiesmudge ----71 tygodnie
RustyCLWK Korea, South73 tygodnie
gombi ----90 tygodnie
marek_buum Poland94 tygodnie
Mcin Poland95 tygodnie
erwins ----95 tygodnie
asddsa Romania108 tygodnie
galczi ----118 tygodnie
kashtan Poland125 tygodnie
Polymyst Afghanistan134 tygodnie
Send dotation 1 EUR
We are the last site about Dark Colony on the Internet! - Please send dotation 1 EUR - thanks a lot! :)

Progress:
2022-04
20222022
100% [100/100] EUR
2023-04
20232023
33% [50/150] EUR
2024-04
20232023
68% [51/75] EUR

Zobacz Temat
Strona o grze Dark Colony | Projekt Dark Colony 2 | Dark Colony 2 pomysł
Strona 2 z 2 < 1 2
Autor RE: Zmiany czy oryginał
nuthriz ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 9
TROOPER



Miejscowość: Toruń
Data rejestracji: 05.09.09
Dodane dnia 21-12-2009 15:57
Osobiście, to mnie od grania odstrasza właśnie brak równowagi jednostek i monopol kosiarzy/sardżów. Gdyby popracować właśnie nad tym, choćby przez podstawowe statystyki (z których elementarną jest cena), to mogłoby to do grania zachęcić nieco więcej osób, nie tylko mnie.

Moja subiektywna poprawka do Jupiter Moda jest w razie czego dostępna na http://chomikuj.pl/jordef/gry/Dark+Colony/dodatkowe+pliki . Wcale nie mówię, że jest to coś idealnego, ale jak dla mnie prezentuje krok w potrzebnym kierunku.

W tym względzie potrzeba nam porządnej roboty zrobionej od A do Z, a nie jakiegoś narzekania / gdybania / dumania o "dwójce". Przynajmniej moim zdaniem. Poza tym, taka podstawowa harmonizacja nie wymaga wcale dużego nakładu sił/środków/czegokolwiek i można jej dokonać przy okazji bardziej dalekosiężnych prac nad niejakim następcą DC. W Jupiterze jest potencjał, który warto byłoby wreszcie wykorzystać.
1277873 http://navroot.blogspot.com Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
diwad ----
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 204
COLONEL



Miejscowość: Warszawa
Data rejestracji: 18.09.08
Dodane dnia 21-12-2009 16:28
mi tam JP wystarczy , i do niego jako podstawowej bazy wprowadzal nowe pomysly, jednostki itp ,kampania ozinsa bedzie dodatkiem dla tych co bede narzekac ze modernizuje sie tylko pod kątem multi
10674684 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 11-05-2010 21:36
Oczywiście, jestem za zmianami.
Taktyka "na chama" jest nudna. Nic, tylko rapery i tzw. "tankrush". Chętnie spróbowałbym czegoś bardziej wyrafinowanego, jak "Kupą mości panowie"
Przydałyby się pułapki. Np. jednostki stojące w lesie, lub w pajęczynach, byłyby niewidoczne, do czasu wydania rozkazu ataku(potrzebna byłaby komenda zasadzka).
Mile widziane byłoby także wsparcie z powietrza, lub z orbity, jak kto woli. Wielki laser, i bomba atomowa, zakończyły by erę raperów. Oczywiście potrzebne byłoby ograniczenie, aby nie zrzucić bomby, na bazę, proponuję granicę, taką, jaką mają "wierzyczki", albo półtora raza większą.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 11-05-2010 23:11
niekoniecznie smiley można by zrobić tak, że "nuke" będzie akcją ostateczną, ale wymagałby długotrwałej obrony i zaciskania pasa, taka strategia dla lubiących się okopywać smiley jak w submarine titans, gdzie rozwalasz tym pół bazy, ale zazwyczaj gra kończy się zanim jesteś w połowie drogi do zdobycia technologii.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 12-05-2010 07:12
To by zmuszało do agresywnej strategii. Hmmm 15min po zbadaniu technologii i 10000 Peta-7?


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Mcin Poland
Użytkownik
Postów: 136
MAJOR



Data rejestracji: 23.01.10
Dodane dnia 12-05-2010 14:05
to jakie konkretnie wartości liczbowe wchodziłby by w grę wyszłoby w trakcie testów. ale ogólnie pomysł dobry smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Norfarell Poland
Administrator
SQUAD
Avatar Użytkownika

Postów: 128
MAJOR



Data rejestracji: 03.04.10
Dodane dnia 12-05-2010 15:08
Może jeszcze "moc"(przydała by się czwarta zakładka, do specialnych zagrywek) satelity, albo radaru. Przez 60 sekund, na mapie widoczne byłyby wszystkie jednostki przeciwnika.


Walcz gdy nie widać celu...
Walcz gdy przyjaciół niewielu...
Walcz kiedy świat się wali...
Walcz gdy wrogowie wytrwali...
Walcz gdy nie masz już siły...
Walcz kiedy los ci niemiły...
Walcz kiedy utną ci dłonie...
Walcz gdy przebiją twe skronie...
Walcz kiedy krew się leje...
Walcz gdy krok twój się chwieje...
Walcz bez życia obawy ...
Walcz dla ojczyzny chwały...
19431785 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
Matison ----
Użytkownik
Postów: 5
TROOPER



Miejscowość: Polkowice
Data rejestracji: 17.07.10
Dodane dnia 19-07-2010 00:24
Moim zdaniem tak. Jednostki takie same i może jakiś parę dodać, zlikwidować te artefakty (jakoś nie pasują do wojny ludzie-obcy), większa rozdziałka by się przydała (może tak max 1024x768).
Ja raczej w niczym nie pomogę ale mogę się zająć zawsze to jakimiś testami (jeśli chodzi o testy to nawet powinni mieć taką możliwość wszyscy aktywni użytkownicy forum).
I tak się spytam bo dość dawno nie było info w jakim stadium rozwoju znajduje się gra, można się tego dowiedzieć?
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Zmiany czy oryginał
koksu Poland
Użytkownik
Avatar Użytkownika

Postów: 208
COLONEL



Miejscowość: Zab\G/rze
Data rejestracji: 08.06.09
Dodane dnia 19-07-2010 16:13
Bede sie powtarzal, ale faktycznie gra samymi reapierami lub sarge jest nudna.. Tak samo, jak to, ze wszyscy graja tylko ludzmi, ze wzgledu na glupote Sy-demonow (i pewnie tez na posilki ze strony dowodcy ludzi, co ulatwia bardzo start).


Demonki ufolkow strasznie sie plączą szukajac miejsca, w ktore moga uderzyc, co z gory daje przewage przeciwnikowi, ktory napyla juz do nas z karabinku zamontowanemu w reapierku smiley Dlatego mysle, ze powinny one szybciej zapylac po mapie, zeby to wyrownac smiley (ogolnie, wszystkie jednostki ufolkow) Zakochany jestem w tym pomysle, zeby przeksztalcic armie ufoli w jedna wielka mase, choc slaba, ale za to szybką, przy czym ludzie byliby troszke drozsi, ale za to lepiej wyszkoleni i dluzej utrzymywaliby przy zyciu smiley

Zreszta, moznaby dzieki takiemu rozwiazaniu dodac wiekszej rzezni w grze. Napewno trzeba to rozkminic, bo ileż mozna grac przeciwko ludziom ;p. co szanowne towarzystwo otym sądzi?

Zachęcam do wyrażania swojego stanowiska.


[img]http://img.userbars.pl/58/11486.png[/img]
5584167 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 2 z 2 < 1 2
Skocz do Forum:
Reklama Google
Język\Language
Polski Polish English English
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Sieci Radmin VPN
Sieci:
DarkColony.pl


(download Radmin VPN)

Zasady gry w Sieci
Obecny adres IP
3.144.7.216
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

maranta Poland 05/05/2024 08:33
Avatar Użytkownika no siema! smiley

diwad ---- 02/05/2024 18:10
Avatar Użytkownika Hej 🙋‍♂️ Kopę lat!

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:07
Avatar Użytkownika spróbuj na nowo wgrać grę. Zaliczyłem plansze 3 razy każdorazowo zmieniając taktykę i żdnego błedu.

ozi_ns Poland 10/09/2023 00:05
Avatar Użytkownika Jedyne co wtedy ma miejsce to zmiana pory dnia. w tej misji skrypty są tylko na podstawie czasu wiec twoje działania nie mogą powodować błedu.

maranta Poland 05/09/2023 18:34
Avatar Użytkownika Lol... jak dropbox to zrobił XD

Archiwum
Muza z DC i DC:CW
Aby rozpocząć odtwarzanie kliknij poniższy guzik:

Copyright © 2009


13489856 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.19 © 2003-2005
Theme DarkColony V 1.0 by Maranta